AMI Praha a.s. vytvořila nový zákaznický portál pro společnost Pražská plynárenská, jehož cílem je modernizovat a rozšířit možnosti komunikace se zákazníky. Díky převedení některých agend do elektronické podoby lze snížit zatížení pracovníků na přepážkách.
Portál registrovaným zákazníkům umožňuje náhled informací spojených s jejich smlouvami, odběrem plynu a fakturací včetně PDF náhledu vydaných účetních dokladů. Dostupný je na adrese https://zakaznickyucet.ppas.cz.
Portál byl realizován na platformě SUN Webspace. Integrace s backend systémy je řešena prostřednictvím webových služeb.
"Při práci na společném projektu s Pražskou plynárenskou jsme se zaměřili především na řešení klíčových potřeb koncových zákazníků a uživatelů portálu a zároveň jsme vytvořili základ pro implementaci dalších služeb. Dobrý výsledek projektu by nebyl myslitelný bez příkladné spolupráce pracovníků PPAS a dceřiných společností, kteří se na projektu podíleli,“ říká Pavel Kada, projektový manažer AMI Praha a.s.
AMI Praha a.s. je softwarová společnost poskytující komplexní služby v oblastech podnikových IT řešení a internetu. Na trhu působí od roku 1996 a je business partnerem společnosti Oracle a držitelem certifikátů pro řízení jakosti dle normy ISO 9001:2009 a pro řízení bezpečnosti informací dle normy ISO 27001:2006.
Mezi klienty společnosti patří ČEZ, Česká pošta, Telefónica O2 Slovakia, skupina UniCredit, MADETA, Peugeot ČR, Plzeňský Prazdroj a další.
Více informací o AMI Praha a.s. a jejích službách naleznete na http://www.ami.cz.
Kontakt:
e-mail: marketing@ami.cz