NOVÝ REKLAMNÍ STYL ZVANÝ OPTICKÁ REKLAMA

Když se vám dostane do rukou výrobek zpracovaný formou optické reklamy, určitě ho nevyhodíte. Nejspíše si ho budete několik minut zvědavě prohlížet a překvapeně zjišťovat, co všechno “to” umí. Pohyblivé obrázky vás totiž dokážou zaujmout už jen tím, že nejsou na baterky. Navíc se nikdy nerozbijí a fungují fakticky na vlastní oči.

Málokterá reklama vás dokáže tak výrazně zaujmout, a téměř žádná reklama vás nepřiměje nechat si jí natrvalo na svém pracovním stole, třeba ve formě podložky pod myš, tácku pod skleničku, pravítka, stojánku na fotografie, vtipné pohlednice apod. To umí pouze optická reklama.

Optická reklama totiž není produkt - JE TO NOVÝ REKLAMNÍ STYL!

Nalepit papírový obraz na spodní stranu lentikulární fólie dokáže skoro každý. Ale vytisknout kvalitní reklamu přímo na samotnou fólii - a navíc oboustranně - to svede jen málokdo.

Tisk optické reklamy s přesností 0,004 mm je totiž technologicky i finančně velmi náročný, ale druhou stranou mince je zde prokazatelně mnohonásobně větší účinnost této reklamy.

Vytisknout “pohyblivý” obraz o rozměrech 4,8x2,4 metru vyžaduje takovou dávku zkušeností a znalostí, že se do této výroby u nás pustila dosud jediná firma - Prestige Photo s.r.o., která ve spolupráci s firmou outdoor akzent s.r.o. nainstalovala koncem roku 2006 v Praze 5 na Zličíně první billboard v ČR a EU, zpracovaný formou optické reklamy.

První zkušenosti v oblasti velkoplošného tisku optické reklamy ukazují, že ideálním efektem pro billboardy, megaboardy a city lighty je reálný 3D prostor, který v tak velké ploše prostě nejde přehlédnout ani z okna projíždějícího auta.

Pro maloplošnou reklamu, kterou může člověk držet v ruce, je naopak ideálním efektem flip (výměna dvou a více obrazů - viz obrázek Ježíše a Turínského plátna) nebo animace (rozfázování pohybu) spolu s morphingem (plynulý přechod z jednoho obrazu do druhého).

Výběr správného efektu pro reklamní použití je potřeba pečlivě konzultovat s odborníky na optickou reklamu, protože se jedná o specifickou záležitost, která se vymyká běžným grafickým postupům.

Se základními informacemi o optické reklamě se můžete seznámit na webových stránkách firmy Prestige Photo s.r.o. http://www.optickareklama.cz, kde také najdete celou řadou ukázek.

Keywords ČR-reklama-Prestige Photo-PROTEXT

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.