NIKE představila sadu oblečení pro brazilský národní tým 2014

Nové dresy pro brazilský národní tým nabídnou špičkovou technologii a inovace hráčům pro největší fotbalový svátek.

NIKE (index NYSE:NKE) dnes na akci v Rio de Janeiru představila novou kolekci sportovního oblečení pro brazilský národní tým. Dres, který budou pořadatelé světového šampionátu příští rok v létě nosit, v sobě spojuje inovaci, designové prvky připomínající místní kulturu a materiály šetrné k životnímu prostředí.

"Vytvoření této kolekce je pro firmu NIKE jedna z nejvyšších poct," řekl Trevor Edwards, prezident NIKE Brand. "Je to mnohem více než jen uniforma pro hráče, představuje historii brazilského fotbalu, pět hvězd, romantiku hry a naděje národa."

Souprava pomáhá zlepšovat výkon hráčů díky regulaci jejich tělesné teploty a ochlazování těla. Technologie NIKE Dri-FIT odvádí vlhkost z pokožky do vnějších vrstev látky, kde se voda odpaří mnohem rychleji. Navíc díky otvorům vypáleným laserem a k dokonalosti propracované síťce na místech, kde se nejvíce vytváří teplo, je zajištěna lepší prodyšnost dresu a proudění vzduchu.

V souladu se snahou NIKE o dosahování co nejlepších výsledků s co nejmenší zátěží pro životní prostředí, jsou látky, ze kterých jsou šortky, trička a - vůbec poprvé v kolekci pro národní tým - také stulpny vyrobeny z recyklovaných plastových lahví. Na výrobu každé sady oblečení bylo použito průměrně 18 recyklovaných plastových lahví. Od roku 2010 NIKE zužitkovala téměř 2 miliardy použitých plastových lahví, což je množství, které by pokrylo více než 2 800 fotbalových hřišť plné velikosti.

“Zavádění zásad environmentální trvalé udržitelnosti je zásadní součástí našeho vývoje a designu,” řekl Martin Lotti, kreativní ředitel NIKE Football. "Naším cílem je vytvořit dresy, které hráčům umožní podávat ty nejlepší výkony a současně budou šetrné pro naší planetu."

Při návrhu kolekce pro brazilský národní tým použili návrháři 3D modely celého brazilského národního týmu pro vytvoření nového a pohodlnějšího oblečení, které umožňuje přirozený pohyb těla.

Nový dres národního týmu, tak jak ho návrháři z NIKE vytvořili, oslavuje tradiční symboly Brazílie, ale také přináší detaily, které zdůrazňují kreativitu a výjimečnost týmu.

“Dresy brazilského národního týmu pro domácí zápasy jsou jako státní vlajka symbolem celé země a jejích obyvatel,” řekl Lotti. "Chtěli jsme v sobě spojit brilantní rychlost fotbalu a brazilskou kulturu a současně zachovat to, co brazilský národní dres představuje."

Tričko dresu je s výstřihem do "Véčka", díky kterému dres jednak dobře padne a také se pohodlně nosí. Šortky jsou klasické pro brazilský národní tým, značka Varsity Royal s bílým proužkem. Nový model šortek, který vznikl na základě průzkumu, je jednoduchý a ikonický, lépe se přizpůsobí tělu a jejich střih byl vytvořen tak, aby hráčům umožnil maximální pohyblivost a pohodlí.

Brazilský znak byl upraven a rozšířen a byl doplněn zlatě kovovým leskem, který mu dodává třpytivý efekt. Za znakem, na vnitřní straně dresu je slogan "Nascido para jogar futebol", což v brazilské portugalštině znamená "Zrozen k hraní fotbalu".

NIKE také spolupracovala s brazilským návrhářem Bruno Bigem na vytvoření symbolu hrdosti, který se nachází na vnitřní straně límce dresu a je tvořen malým žlutým kanárkem, který má představovat "Kanárka - Canarinho", což je přezdívka pro domácí tým, když nastupuje ve žlutých barvách.

"Nosit dres 'amarelinha' je pro mě i mé spoluhráče velká čest," říká brazilská hvězda Neymar. “Brazílie je pro fotbalový šampionát velmi krásné místo a my chceme hrát na maximum a získat pro naši zemi vítězství. Tato kolekce nám k tomu pomůže, a to jak díky technologické dokonalosti, tak díky, inspiraci, kterou poskytuje."

I jména a čísla jednotlivých hráčů obsahují mikroskopické otvory pro odvádění vlhkosti a ochlazování těla. Jména hráčů a čísla jsou na dresech vytvořena stejnými klasickými fonty, které se v Brazílii používají pro tisk ručně malovaných pouličních plakátů. Všechny dresy, které hráči brazilského týmu nosí, a všechny dresy, které se v Brazílii prodávají, jsou vyrobeny v Brazílii.

Příjem předběžných objednávek sad oblečení pro brazilský národní tým bude ve značkových prodejnách NIKE a v e-shopu nike.com zahájen 24. listopadu a celosvětově bude prodej zahájen 5. prosince.

Další informace najdete na webových stránkách www.nikeinc.com.

O společnosti NIKE, Inc.

NIKE, Inc. se sídlem v blízkosti města Beaverton v Oregonu je předním světovým návrhářem, výrobcem a distributorem originální sportovní obuvi, oděvů, vybavení a doplňků pro celou řadu sportovních aktivit. K plně vlastněným dceřiným společnostem NIKE, Inc. patří firmy Converse Inc., která navrhuje, vyrábí a prodává obuv, oděvy a doplňky pro sportovní životní styl, a Hurley International LLC, která navrhuje, vyrábí a distribuuje obuv, oblečení a doplňky pro surfování a životní styl mládeže. Další informace, oznámení společnosti NIKE a finanční údaje jsou k dispozici na webové stránce http://investors.nikeinc.com. NIKE můžete následovat také na @NIKE.

Fotografie a multimediální galerie jsou k dispozici na webové stránce: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131124005028/en/

Kontakty

NIKE, Inc.

New York Media Relations

212-367-4447

Zdroj: NIKE, Inc.

Prohlédněte si tuto tiskovou zprávu a multimédia online na webové stránce:

http://www.businesswire.com/news/home/20131124005028/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Keywords Brazílie-textil-fotbal-obchod-NIKE, Inc.

Region
Latin America and Caribbean, the Antarctic

Category
Processing and manufacturing industries
Business, marketing
Sport

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.