NeuroFocus, světová jednička v oblasti neuromarketingu dnes oznámila, že posílila svůj poradní sbor o dva nové členy.
Poradní sbor se skládá ze světově uznávaných expertů na neurovědu a obchod a díky tomu může firma NeuroFocus nabízet svým klientům, z nichž mnoho patří mezi 100 největších firem na světě podle žebříčku časopisu Fortune, špičkové poradenské služby.
Doktor Hans-Jochen Heinze
Dr. Heinze je ředitelem Leibnizova neurobiologického institutu v německém Magdeburgu, kde současně vede oddělení Behaviorální neurologie.
V průběhu své skvělé kariéry, Dr. Heinz zastával vedoucí funkce v nejvýznamnějších německých a světových organizacích, které působí v oboru neurovědy. Kromě své stávající funkce pracoval v Institutu Maxe Plancka na univerzitě Otto von Guericka, na katedře neurovědy Univerzity v Brémách a působil v celé řadě dalších podobných pozic v rámci globální vědecké komunity.
Profesní úspěchy Dr. Heinze byly oceněny jmenováním do senátu Německé výzkumné nadace a do poradního sboru Nadace Alexandera von Humboldta a Mezinárodní univerzity v Brémách. Kromě toho působí v mnoha dalších vědeckých organizacích a společnostech. Dr. Heinze je členem Německé akademie přírodních věd (LEOPOLDINA) a za svou práci získal četná ocenění, včetně ceny Dukeovy univerzity, ceny Univerzity von Guericke a také cenu DUBOIS-DEBAUQUE za elektrofyziologii, která je udělována jednou za 4 roky.
Dr. Heinze vystudoval medicínu na Lékařské fakultě v Hanoveru. Mezi jeho široké výzkumné aktivity patří mimo jiné například zkoumání mechanismu vnímání, paměti a jazyka, organizace mozkové kůry, plasticita mozku a specializace mozkových hemisfér.
Dr. Anna Christina Nobre
Dr. Nobreová vede Laboratoř pro výzkum mozku a vnímání při Centru pro snímkování mozku v reálném čase na Oxfordské univerzitě v anglickém Oxfordu. Na Oxfordské univerzitě působí jako profesorka kognitivní neurovědy na Katedře experimentální psychologie. Kromě toho působí na nové univerzitě jako profesorka psychologie a učení. Je také zastupující profesorkou na univerzitě Northwestern University v Chicagu, Illinois, USA.
Ve své laboratoři pro výzkum mozku a vnímání vede Dr. Nobreová výzkum v oblasti zobrazovacích metod pro snímání mozku, včetně technologií fMRI, MEG, EEG a TMS. Tyto zobrazovací technologie zkoumá v souvislosti s behaviorálními studii s cílem objevit v lidském mozku systémy, které zajišťují vnímání a učení.
Mnoho činností v laboratoři je věnováno snaze pochopit, jak mozek vytváří momentální předpovědi situací za účelem optimalizace příslušných reakcí a vnímání. Mezi další oblasti, kterým se doktorka Nobreová věnuje, patří vliv motivace na vnímání, a jak sociální faktory ovlivňují zkušenosti.
Dr. Nobreová získala titul Ph.D. na univerzitě Yale University v roce 1992. Zde se zabývala studiem vnitřního prostředí lebky a také neinvazivními elektrofyziologickými studii lidského vnímání. V rámci svého výzkumu po získání doktorského titulu, působila na Harvardu, v letech 1992 až 1994, kde se podílela na vytváření prvních studií zobrazovacích technik lidského mozku se zřetelem na sledování vnímání.
O společnosti NeuroFocus
NeuroFocus (http://www.neurofocus.com) přináší do světa značek, produktů, obalů, reklamy, marketingu a zábavy nové, moderní znalosti z oblasti neurovědy. Mezi zákazníky firmy NeuroFocus patří společnosti patřící mezi 100 největších firem světa, podle žebříčku časopisu Fortune. Firma poskytuje své služby společnostem z celé řady různých oborů, včetně automobilového průmyslu, spotřebního zboží, potravin a nápojů, finančních služeb, Internetu, maloobchodu a mnoha dalších oborů. Mezi zákazníky z oblasti zábavy patří přední firmy z oblasti televize a kabelové televize a filmu.
Firma sdružuje přední a prověřené vysokoškolsky vzdělané specialisty na neurovědu a marketing, kteří působí na Kalifornské univerzitě v Berleley, na Technologickém institutu v Massachussetts (MIT), na Harvardu, v Oxfordu a dalších předních institucích. Kromě toho firma zaměstnává celou řadu přední h odborníků v oblasti obchodu a poradenských služeb. Strategickým investorem firmy NeuroFocus je společnost Nielsen Company.
Zdroj: NeuroFocus
Tom Robbins z firmy NeuroFocus, +1-510-526-9882, nebo +1-510-367-1920, tom.robbins@neurofocus.com