Netcentrex a France Telecom za rok 2005 zavedly do domácností 1 milión linek pro internetovou telefonii v 5 evropských zemích

Společnost Netcentrex, přední poskytovatel konvergovaných sítí pro přenos hlasu, videa a dat a služeb příští generace, a společnost France Telecom, jeden z největších telekomunikačních operátorů na světě, dnes oznámily, že počet hlasových služeb pro domácnosti, které poskytuje France Telecom prostřednictvím řešení společnosti Netcentrex, dosáhl ke konci roku 2005 celkového počtu 1 milión linek v rámci obchodních služeb dodávaných do 5 evropských zemích: Francie, Velká Británie, Nizozemsko, Itálie a Španělsko.

Původní instalace v roce 2004 byla dokončena během méně než 5 měsíců, a to díky skvělé spolupráci technických týmů společnosti Netcentrex, a divize pro výzkum a vývoj sítí společnosti France Telecom (R&D and Network division). Dnes, po 18 měsících provozu, se počet předplatitelů každý měsíc zvyšuje o 150.000 uživatelů po celé Evropě. Tento projekt představuje nejúspěšnější počin v odvětví průmyslu a přináší společnosti France Telecom tržby v rekordním čase.

Společnost France Telecom Group nabízí moderní služby pro všechny domácnosti a využívá víceúčelové sítě. IP telefonické služby pro domácnosti využívají aplikační server MyCall(TM) od společnosti Netcentrex, který umožňuje telefonní služby třídy 5, včetně hlasové schránky a péče o uživatele.

"Aplikační server společnosti Netcentrex představuje pro společnost France Telecom klíčovou platformu služeb internetové telefonie "řekl Vincent Lobry, ředitel komunikačních služeb pro domácnosti. "Naším cílem je podpořit využívání pevných sítí, takže se snažíme nabízet nové služby, abychom si udrželi zákazníky. Tyto služby se vyznačují dostupností, jednoduchostí a transparentností."

Řešení společnosti Netcentrex zhodnocují marketing společnosti France Telecom a vytváří použitelnou a pružnou platformu pro zavedení moderních a diferenciovaných služeb, které zvyšují příjem z každého uživatele (ARPU) a snižuje se procento zákazníků, které každoročně přejde za nabídkou jiného operátora (customer churn). Pokud jde o technickou stránku, architektura systému umožňuje technickému oddělení společnosti France Telecom provádět masivní rozmach v mnoha zemích.

"Počet jednoho miliónu linek byl dosažen díky vysoce účinnému automatickému systému, který v současné době přináší více než 5.000 nových předplatitelů denně," řekl Olivier Hersent, předseda představenstva společnosti Netcentrex. "Společnost France Telecom dokáže odhadnout technický vývoj i vývoj trhu, nabízí kreativní služby ve vysoce konkurenčním prostředí. Budeme jí nadále pomáhat s diferenciací a péčí o zákazníka, zatímco budeme prohlubovat její investice do technologie Netcentrex."

O společnosti Netcentrex(TM) (http://www.netcentrex.net)

Společnost Netcentrex vyvíjí unikátní řešení pro přenos hlasu a videa prostřednictvím sítí nové generace, které umožňují telekomunikačním operátorům a poskytovatelům služeb nabízet služby pro přenos hlasu, videa a dat a konvergované služby v rámci pevné-mobilní sítě, jak jednotlivcům, tak obchodním organizacím. Tato řešení se týkají internetové telefonie, video komunikace, aplikací Triple Play, IP Centrex, hlasové/video služby v rámci virtuálních privátních sítí, kontaktního střediska a služeb v oblasti interaktivních hlasových systémů(IVR). Všechna řešení jsou postavena na stejné IMS infrastruktuře, která zahrnuje softwarový přepínač aplikací, mediální služby, přidělování prostředků (provisioning) a managementu.

Společnost Netcentrex byla založena v roce 1998 a provozuje více než 2 miliony linek pro internetovou telefonii v komerčních službách. Je uznávanou světovou jedničkou v oblasti aplikačních serverů třídy 5. Společnost má obchodní zástupce a prodejce ve více než 25 zemích a více než 50 operátorů a poskytovatelů služeb. Tuto společnost v soukromém vlastnictví podporují přední evropské a americké společnosti z oblasti spojeného kapitálu.

O společnosti France Telecom

Společnost France Telecom, jeden z předních světových telekomunikačních operátorů, poskytuje své služby více než 145 miliónům klientům na pěti kontinentech (220 zemích a teritoriích), podle údajů k 31. prosinci 2005, a podle účetních standardů IFRS dosáhla v roce 2005 obrat ve výši 49 miliard euro. Transformační program NExT (New Experience in Telecommunications - Nový zážitek z telekomunikace), který byl zveřejněn v červnu 2005, umožní společnosti stát se integrovaným operátorem a prosadit se v oblasti nových telekomunikačních služeb na evropských trzích. Do roku 2008 budou mít její zákazníci přístup k široké škále moderních a efektivních komunikačních služeb, zejména pod značkou Orange.

Společnost France Telecom, je druhý největší mobilní operátor a poskytovatel internetových služeb v Evropě, který patří ke špičkám v oblasti telekomunikace a poskytování svých služeb. France Telecom je zapsána pod burzovním indexem NYSE:FTE na burzách cenných papírů v Paříži a New Yorku.

Kontakt pro tisk:

Netcentrex EMEA

Stephanie Geslinová

Tel.: +33 (0)1-58-71-33-20

E-mail: pr@netcentrex.net

Internetové stránky: http://www.netcentrex.net

France Telecom:

Tel.: +33 (0)1-44-44-93-93

Nilou du Castel

Romain Batlle

Netcentrex USA / Latinská Amerika

Susan Stearmanová

Tel.: +1-408-521-7421

E-mail: susan.stearman@netcentrex.net

Kontakt pro tisk: Netcentrex EMEA, Stephanie Geslinová / Tel.: +33 (0)1-58-71-33-20, e-mail: pr@netcentrex.net, internetové stránky: http://www.netcentrex.net; France Telecom: Tel.: +33 (0)1-44-44-93-93, Nilou du Castel, Romain Batlle; Netcentrex USA / Latinská Amerika, Susan Stearmanová / Tel.: +1-408-521-7421, e-mail: susan.stearman@netcentrex.net.

Keywords Francie-komunikace-Netcentrex-France Telecom-PROTEXT

Region
Europe, EU, NATO

Category
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.