Nejcennější evropskou značkou je LVMH Group a nejcenější světovou značkou pak Apple

Organizace European Brand Institute zveřejnila výsledky studie eurobrand2011, která zkoumala hodnotu značek. Studie se zúčastnilo více než 3000 evropských značek z 24 zemí a 16 oborů a jejich hodnota byla porovnána se značkami v Americe a Asii.

Podrobnější informace a zprávu najdete na webové stránce: http://www.eurobrand.cc

Nejcennější evropské značky:

1.LVMH (31,699 miliardy eur)
2.Vodafone (28,505 miliardy eur)
3.InBev (25,481 miliardy eur)
4.Nestlé (25,418 miliardy eur)
5.Unilever (24,344 miliardy eur)
6.Telefónica (23,384 miliardy eur)
7.Daimler (19,552 miliardy eur)
8.Deutsche Telekom (18,102 miliardy eur)
9.BASF (17,884 miliardy eur)
10.SAB Miller (17,764 miliardy eur)

Gerhard Hrebicek, ředitel organizace European Brand Institute shrnuje hlavní výsledky:

1. Silné značky rostou nadprůměrně

Hodnota 10 nejcennějších evropských značek se zvýšila o +11,6%. Nejvíce vzrostla hodnota značky Nestlé (+29,9%), následovaná značkami BASF (+17,6%) a Daimler (+15,4%).

Mezi čtyři nejvíce rostoucí obory v Evropě patří: spotřební zboží (+10,2%), finanční služby (+14,6%), telekomunikace (+5,4%) a maloobchod (+6,4%). Také průmysl luxusního zboží dosahuje silného růstu +17,6%, přičemž průměrná hodnota růstu činí +8,9%.

2. Evropa je jedničkou ve spotřebním zboží, Amerika vládne IT a technologii

Evropa je “kontinentem spotřebního zboží”, Severní Amerika je silná v IT a technologiích a značka Apple (s hodnotou 69,658 miliardy eur) je nejcennější značka na světě. Asie je silná ve finančních službách. Evropa má dvakrát tolik značek co Severní Amerika, ale americké značky mají zase dvakrát větší hodnotu než značky evropské.

3. Evropské značky mají největší vliv na ekonomiku svých zemí

Značkové firmy ve Finsku, Švýcarsku, Lucembursku, Švédsku, Dánsku a Rakousku mají největší vliv na místní ekonomiky z hlediska poměru hodnoty značky k HDP.

Kontakt pro tisk:

European Brand Institute

Dr. Gerhard Hrebicek

E-mail: office@eurobrand.cc

http://www.eurobrand.cc

Keywords Rakousko-Evropa-hospodářství-trh-European Brand Institute

Region
Europe, EU, NATO

Category
Finance, economics
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.