Monster představuje celosvětovou reklamní kampaň zaměřenou na posílení značky * Kampaň s názvem "Your Calling is Calling" má posílit značku Monster. Jedná se o první zakázku pro globální agenturu BBDO Worldwide

Monster Worldwide, Inc. (NASDAQ: MNST), mateřská společnost firmy Monster(R), která je přední globální společností v oblasti online zprostředkování práce, dnes představila svou novou globální marketingovou kampaň s názvem "Your Calling is Calling" zaměřenou na posílení povědomí o značce Monster v oblasti online zprostředkování práce. Tato celosvětová kampaň je zaměřená na sjednocenou globální značku Monster a představuje tuto značku celému světu. Cílem kampaně je představit firmu Monster jako subjekt, který pomáhá zaměstnancům dosáhnout svých životních cílů.

"Naše nová marketingová kampaň odráží sílu globální organizace firmy Monster a představuje naši společnost jako první nadnárodní online zprostředkovatelnu práce, která si uvědomuje, že k udržení vedoucí pozice je třeba svou značku rozvíjet tak, aby pro zákazníky představovala mnohem více než jen pouhou zprostředkovatelnu práce," řekl Sal Iannuzzi, generální ředitel a předseda představenstva firmy Monster Worldwide. "Spolu s tím, jak se mění postoje pracovních sil k vyhledávání práce po celém světě, již značka Monster není jen zdrojem pracovních inzerátů, ale také cenným nástrojem, který lidem pomůže dosáhnout svých životních cílů. Jednoduše řečeno, je naším cílem pomoci lidem zlepšit jejich životy."

Tato nová multimediální kampaň, kterou vytvořila agentura BBDO Worldwide se sídlem v New Yorku, zahrnuje televizní a rádiové reklamní spoty, tištěné inzeráty a online reklamu a jejím cílem je přimět lidi, aby se podívali na svůj život a našli jeho smysl jako spojitost mezi jejich zaměstnáním a osobním naplněním. Tato nová reklamní kampaň se skládá ze čtyř tematicky a vizuálně různě zaměřených televizních spotů, jejichž cílem je představit firmu Monster jako katalyzátor, který umožní lidem najít lepší způsob, jak vytvářet svou vlastní budoucnost. První dva ze čtyř reklamních spotů budou mít premiéru na televizních stanicích v USA a ve Velké Británii v prvním lednovém týdnu. Na ostatních evropských trzích budou tyto reklamy vysílány později v lednu.

První reklamní spot s názvem "Daybreak (Rozbřesk)" začíná tím, že se stovky lidí probudí v pondělí ráno před rozbřeskem a společně se snaží maximálně oddálit východ Slunce, který znamená nutnost vstát a jít do práce. Tento spot je založen na jednoduchém konceptu, že lidé v pondělí často bojují sami se sebou a nechce se jim do práce, ovšem Monster jim může pomoci udělat z pondělí den, na který se budou těšit. Druhý spot s názvem "Slots (Kabiny)" přináší téma nudné práce v zaběhnutých kolejích. Reklama ukazuje lidi jezdící v kabinách, které je bez cíle provážejí ulicemi města a kancelářskými prostory. Následně je v reklamě vyobrazen hrdina, který si díky firmě Monster vybral jinou životní cestu.

Všechny čtyři reklamní spoty byly natočeny předními filmovými režiséry z této oblasti, mezi něž patří Frank Budgen, Daniel Kleinman, Rupert Sanders a Nicolai Fuglsig, kteří patří k předním režisérům v oblasti reklamy.

"Vytváření reklamní kampaně pro firmu Monster bylo týmovou prací, na které se podíleli lidé z celého světa," řekl John Osborn, prezident a generální ředitel firmy BBDO New York. "Tato reklama je zacílena na aktivní a pasivní uchazeče o zaměstnání, kteří představují největší podíl tržních příležitostí na trhu. Cílem naší reklamy je přimět je k zamyšlení nad jejich životy a ukázat jim, že zlepšením jejich zaměstnání mohou zlepšit kvalitu jejich života. Jsme velmi hrdí na práci, kterou jsme odvedli."

Kromě televizních spotů je součástí kampaně "Your Calling is Calling" také reklama v rádiu, tisku a online reklama. Online reklama představuje kombinaci nových spotů a upravených stávajících spotů, které posilují povědomí o značce. Ve vybraných novinách a týdenících budou spolu se spuštěním televizní reklamy zveřejněny tištěné reklamy, vytvořené ve stejném kreativním duchu jako ostatní formy reklamy. Tyto tištěné reklamy budou následně zveřejněny i v následujících měsících po skončení televizních spotů. Kromě toho poběží na vybraných globálních trzích reklama v rádiu.

Máte-li zájem o ukázky televizních reklam, jejich kopie či další informace kontaktujte Stevea Sylvena na telefonním čísle 978-461-8503 nebo na e-mailu steve.sylven@monster.com.

Novinky na webových stránkách firmy Monster

Návštěvníci webových stránek firmy Monster se mohou těšit na kompletně přepracovanou verzi těchto stránek, která jim nabídne vyšší uživatelský komfort. Webové stránky budou graficky ztvárněny ve stejném duchu jako celá kampaň "Your Calling Is Calling". Aktualizovaná domovská stránka "My Monster" nabídne okamžitý přístup ke specializovaným informacím, jako je například historie hledaných zaměstnání, pro usnadnění vyhledávání. Navíc je celý obsah webových stránek Monster, který získal četná ocenění, inteligentně zakomponován do struktury portálu a uživatelé mají ke všem informacím a radám snadný přístup. Nový design webových stránek je zatím k dispozici v USA, Kanadě, Velké Británii, Francii, Německu a Nizozemí a v následujících měsících bude představen i v ostatních zemích.

Firma Monster dále spustila novou technologii vyhledávání na všech svých portálech po celém světě na základě nárůstu počtu poptávek po zaměstnání poté, co byla tato nová technologie spuštěna v loňském roce v USA. Tato nová technologie umožňuje uchazečům o zaměstnání efektivněji vyhledávat, měnit a zpřesňovat vyhledávání informací, o které mají zájem, a pomáhá jim tak ke snazší správě využívaných služeb.

O společnosti Monster Worldwide

Monster Worldwide, Inc. (NASDAQ: MNST), mateřská společnost firmy Monster(R), která je již více než 10 let přední světovou online zprostředkovatelnou práce, se snaží zlepšovat životy lidí na celém světě. Společnost Monster, která má pobočky na klíčových trzích v Severní Americe, Evropě a Asii, nabízí zaměstnavatelům ze všech oborů kvalitní uchazeče o zaměstnání a poskytuje kvalitní poradenské služby v oblasti hledání práce zákazníkům z celého světa. Prostřednictvím online mediálních služeb a portálů firma Monster poskytuje inzerentům pracovních pozic kvalitní a vhodné kandidáty. Společnost Monster Worldwide je uvedena v seznamu S&P 500 Index a patří mezi 100 nejobchodovanějších titulů na burze NASDAQ (NASDAQ 100 index). Více informací o špičkových produktech a službách firmy Monster získáte na internetových stránkách http://www.monster.com. Více informací o společnosti Monster Worldwide získáte na internetových stránkách http://www.monsterworldwide.com.

O společnosti BBDO Worldwide

BBDO je součástí skupiny Omnicom Group Inc. (index NYSE: OMC), která je přední globální firmou v oblasti reklamy, marketingu a firemní komunikace. Firma BBDO Worldwide se sídlem v New York City je největší sítí reklamních agentur patřící pod křídla skupiny Omnicom a má 287 poboček v 79 zemích. BBDO vytváří a realizuje marketingové a komunikační kampaně pro nejznámější světové značky. V roce 2007 byla BBDO již druhý rok za sebou vyhlášena ve zprávě The Gunn Report nejvíce oceňovanou agenturou na světě a na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes (Cannes Lions International Advertising Festival) jako první získala cenu "Network of the Year - Reklamní síť roku". BBDO také získala cenu Won Report, protože získala nejvíce cen za přímou a interaktivní reklamu.

Zvláštní upozornění: Upozornění na výhledová prohlášení ve smyslu novely Zákona o vedení sporů při obchodování s cennými papíry z roku 1995: S výjimkou historických informací jsou všechna prohlášení uvedená v této tiskové zprávě výhledovými prohlášeními ve smyslu Článku 27A Zákona o cenných papírech z roku 1933 a Článku 21E Zákona o obchodování s cennými papíry z roku 1934. Tato výhledová prohlášení týkající se zejména strategického směřování firmy a jejích budoucích výsledků podléhají určitým rizikům a nejistotám. Některé faktory, včetně faktorů, které jsou mimo kontrolu firmy Monster Worldwide, mohou způsobit, že se skutečné výsledky firmy budou lišit od výsledků uvedených ve výhledových prohlášeních. Mezi tyto rizikové faktory patří ekonomické a další podmínky na trzích, kde firma Monster Worldwide podniká, rizika spojená s akvizicemi, konkurencí, sezónním charakterem prodeje a další rizika uvedení ve zprávách firmy Monster Worldwide, včetně zprávy výroční na formuláři 10-K, které Monster Worldwide předkládá Komisi pro cenné papíry (SEC).

KONTAKT:

MONSTER

Steve Sylven, 978-461-8503

steve.sylven@monster.com

nebo

Kathryn Burnsová, 212-351-7063

kathryn.burns@monsterworldwide.com

nebo

BBDO

Roy Elvove, 212-459-5797

roy.elvove@bbdo.com

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Keywords USA-práce-reklama-Monster Worldwide-PROTEXT

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Media, society and lifestyle
Politics, public administration and courts

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.