MISTROVSTVÍ SVĚTA 2006: Zůstaňte v německých rodinách a neodjíždějte * Fanoušci jsou v Německu velmi vítáni a zváni do rodin

Průzkum veřejného mínění prokázal: více než polovina občanů Spolkové republiky Německo poskytne ubytování fanouškům, kteří přijedou na fotbalové mistrovství světa. Peníze hrají pouze vedlejší úlohu.

Občané Spolkové republiky Německo se těší na mistrovství světa ve fotbale. Důvodem ale není pouze to, co se bude odehrávat na hřišti. Mnoho lidí se také podílí na přípravě společenských akcí, které proběhnou během tohoto šampionátu, a rádi se na nich pobaví se zahraničními fanoušky. V rámci těchto příprav také nabízí turistům, kteří navštíví mistrovství světa, ubytování v soukromí. To podtrhuje i průzkum veřejného mínění, který si objednala společnost ImmobilienScout24 (Real Estate Scout 24). Jeho výsledky potvrzují, že polovina německých občanů by poskytla fanouškům ubytování ve svých domovech a pouze 10 procent občanů by to dělalo pro peníze. Většina lidí mnohem více ocení navázání přátelství se svými hosty.

Hlavním bodem průzkumu, který provedl výzkumný institut Innofact Market Research Institute, byla otázka: "Co Vám přinese fakt, že pronajmete pokoj ve Vašem domově fotbalovému fanouškovi?" Většina dotázaných uvedla, že by rádi fanoušky pohostili a navázali přátelské vztahy a poznali tak jiné kultury. Kolem 15 procent občanů Německa by přivítalo, kdyby fanoušky mohli hostit ve svých rodinách, a společně s nimi oslavili tento sportovní svátek. Samozřejmě i praktické důvody mají svou roli. Každá desátá osoba uvedla, že hlavním důvodem je, že host také pomůže vylepšit rodinný rozpočet. Kromě toho 10 procent občanů by mělo zájem o vzájemnou výměnu: "Fanoušek u mne a já u něho ve slunné Itálii." Přibližně 8 procent dotázaných by o ubytování fanoušků ve svých domovech mělo zájem pouze v případě, kdyby za to získali lístek na světový šampionát.

Za účelem zprostředkování kontaktu mezi fanoušky a hostiteli, organizace ImmobilienScout24 spustila internetový portál, jehož prostřednictvím lze získat ubytování hlavně pro období mezi 9. červnem až 9. červencem 2006. Doposud je na internetových stránkách http://www.WM-Zimmer více než 8.500 nabídek na ubytování. Na těchto stránkách mohou hostitelé inzerovat své pokoje. A navíc, tato nabídka není pouze mezinárodní službou, která nabízí zprostředkování ubytování, ale také plní sociální funkci. Zisk z poplatku za reklamu bude darován Nadaci pro mladé fotbalisty a její projekty.

Průzkum veřejného mínění proběhl ve dnech od 14. do 16. března 2006 a bylo dotázáno 1.009 náhodně vybraných občanů.

Společnost ImmobilienScout24 se sídlem v Berlíně, je přední společnost působící v oblasti obchodů s nemovitostmi na německém internetu. Tento portál má více než 2 milióny uživatelů (jedinečných uživatelů) a více než 400 milionů zobrazovaných stran za měsíc, což jej činí nejnavštěvovanějším portálem zaměřeným na reality na německém internetu. Kromě toho, je každý měsíc na těchto internetových stránkách realizováno více než 50 milionů virtuálních návštěv nemovitostí.

Každý měsíc portál ImmobilienScout24 nabízí více než 700.000 různých nemovitostí. Služby tohoto portálu zajišťuje 200 zaměstnanců.

ImmobilienScout24 je společný podnik společností Scout24 Holding GmbH, Aareal Bank AG, Morgan Stanley Dean Witter a J.H.Whitney.

Kontakt pro tisk: Ergin Iyilikci, tiskový mluvčí, Immobilien Scout GmbH, telefon: +49-(0)30 24-301-11 65, fax: +49-(0)30-24-301-11 10, e-mail: presse@ImmobilienScout24.de, služby pro tisk na internetové stránce: http://www.immobilienscout24.de/presse

Keywords Sport-fotbal-Německo-PROTEXT

Region
Europe, EU, NATO

Category
Sport

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.