Millward Brown zveřejní žebříček nejhodnotnějších značek světa

Millward Brown zveřejní žebříček BrandZ™ Top 100 nejhodnotnějších značek světa pro rok 2014 21. května 2014. Souhrnná zpráva BrandZ Top 100 obsahuje:

• Nejhodnotnější globální značky

• Poznatky o nejlepších světových značkách podle oblastí a odvětví

• Analýzy trendů a změn zachycených v žebříčku

• Komentáře specialistů na značky z WPP

Kontaktujte nás pro:

• Získání žebříčku BrandZ Top 100 a souvisejících komentářů a analýz

• Domluvení schůzky a rozhovoru s odborníkem na značky z Millward Brown na téma pořadí značek v žebříčku, klíčová témata a trendy

Zprávy z roku 2013 a let předchozích:

• Navštivte Millward Brown pro získání reportů a zjištění BrandZ z let 2006 – 2013

O žebříčku BrandZ™ Top 100 nejhodnotnějších značek světa

Žebříček BrandZ Top 100 globálně nejhodnotnějších značek zpracovávaný společností Millward Brown Optimor pro společnosti spřízněné pod hlavičkou WPP vstupuje již do svého devátého roku. Unikátnost tohoto projektu spočívá v tom, že do hodnocení vstupuje několik různých kritérií. Jsou hodnoceny značky, které přichází do přímého styku se spotřebitelem, ale i značky, které se pohybují v tzv. oblasti business-to-business. Konečné pořadí je určeno kombinací dvou faktorů. Jedná se za prvé o hodnocení značek vyplývajícího z rozhovorů s více než dvěma milióny respondentů po celém světě a za druhé o důslednou analýzou finančních a obchodních dopadů, které má sama značka na rozvoj obchodu a růst podílu na trhu dané společnosti (za pomoci dat společností Bloomberg a Kantar Worldpanel). Hodnocení také bere v úvahu regionální odchylky neboť i v případech naprosto globálních značek může měření přínosu značky v jednotlivých zemích vykázat výrazné odchylky.

O Millward Brown

Millward Brown je jednou z předních výzkumných agentur a odborníkem na efektivní marketingovou komunikaci, média a brand equity. S využitím integrovaných arketingových řešení – kvalitativních i kvantitativních – pomáhá Millward Brown svým klientům budovat silné značky a nabízet konkurenceschopné služby. Mezi další specializace Millward Brown patří Millward Brown Digital (světový odborník na efektivitu digitálního marketingu), Firefly Millward Brown (globální kvalitativní větev Millward Brown), Neuroscience Practice (využívající neurovědu pro doplnění tradičních výzkumných technik) a Millward Brown Optimor (zaměřen na pomoc klientovi maximalizovat návratnost investic do značky a marketingu). Millward Brown operuje ve více než 55 zemích a je součástí společnosti Kantar, výzkumné, konzultační a informační skupiny WPP. Pro více informací navštivte http://www.millwardbrown.com.

KONTAKT:

Jaromír Chaloupek

Senior Business Development Manager

Tel: +420 608 270 252

Email: jaromir.chaloupek@millwardbrown.com

Keywords ČR-Svět-hospodářství-značky-Millward Brown

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Finance, economics

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.