Renomovaná výzkumná a konzultační společnost Millward Brown ČR otevírá jako vůbec první česká agentura pro výzkum trhu svou pobočku na Second Life a bude mezi avatary provádět "reálný výzkum ve virtuálním světě".
Millward Brown otevírá svou virtuální kancelář v československém městě Bohemia. Před Millward Brown, který je lídrem a autoritou v oblasti značek, komunikace a výzkumu prostřednictvím sociálních sítí, se tak otevírá cesta ke zmapování českého Second Life. Po všech diskusích v odborném tisku o smyslu a nebezpečí virtuálních světů tak budou konečně k dispozici reálná data o tom, co si uživatelé od svých virtuálních životů slibují, jak je žijí a prožívají a jak moc vážně se v nich realizují.
Pro klienty Millward Brown z řad renomovaných značek, které mají své společnosti na českém Second Life, se pak otevírá možnost zpětné vazby a zmapování potřeb svých nejen-virtuálních uživatelů.
Výzkum na second life bude probíhat dvěma způsoby. Jednak avatar, který navštíví výzkumné centrum Millward Brown na ostrově Bohemia může jednorázově vyplnit dotazník a dostane za něj odměnu v Lindenech, nebo se může stát pravidelným členem výzkumného panelu a podílet se na všech relevantních výzkumech, které budou probíhat. Pro samotné avatary je to pak cesta, jak se ještě více podílet na budování českého Second Life, což lze směle nazvat jako "Futurum Secundum Vox Populi".
Některé výsledky těchto výzkumů pak bude společnost Millward Brown zveřejňovat přímo na Second Life a v odborném tisku. Některé budou exklusivní pouze pro zadavatele a klienty Millward Brown.
Více informací:
Kontakt:
Jaromír Chaloupek
e-mail: jaromir.chaloupek@cz.millwardbrown.com
tel.: +420 608 270 252