Oak Brook (USA, Illinois) 3. července (PROTEXT/PRNewswire)
Více než 200 dětí v rámci programu McDonald's Champion Kids
Dva milióny hráčů hry Lost Ring (Ztracený kruh)
Olympijští sportovci Tyson Gay, Alexandre Despatie a Edwin Moses
1.400 zaměstnanců společnosti McDonald's v rámci programu Olympic Champion Crew
V ohlasu na sponzoring Olympijských her 2008, označovaný jako "nejnápaditější za celou historii", společnost McDonald's zveřejnila včera v internetovém vysílání prostřednictvím ředitelky globálního marketingu, Mary Dillonové, podrobnosti o plánech firmy přiblížit olympijské hry svým zákazníkům po celém světě. Jako hrdý partner her po dobu již více než 40 let, společnost McDonald's vytvořila pro Peking jedinečné programy, ať už jde o jedinečnou příležitost pro děti nebo nejmodernější internetovou hru typu Alternate Reality Game (ARG) (alternativní realita), zaměřenou na legendu lehké atletiky Edwina Mosese.
"V duchu olympijských her spojujeme lidi jako nikdy předtím prostřednictvím moderních programů po celém světě," řekla Dillonová.
Dillonová představila ukázky televizní tvorby z celého světa, včetně globální televizní reklamy, zachycující ducha jednoty, kterou olympijské hry představují a úlohu, kterou hraje společnost McDonald's v oblasti stravování sportovců, jako oficiální restaurace olympijských her. Podělila se rovněž o kanadskou reklamu, která vzdává hold rodičům sportovců. Další reklama z Austrálie popisuje radost jednoho z dětí, které bylo v rámci programu McDonald's Champion Kid vybráno, aby jelo do Pekingu.
Program McDonald's Champion Kids(TM) je součástí úsilí společnosti o kvalitní životní podmínky dětí a zapojení mladých lidí po celém světě do takových činností, které se zaměřují na jejich tělo, ducha i celkový stav.
Do Pekingu přijede více než 200 dětí ze 40 zemí, kde budou mít jedinečnou příležitost zúčastnit se her, potkat sportovce, navštívit olympijskou vesničku a prohlédnout si krásy Číny.
V jednotlivých zemích budou účastníci vybíráni v průběhu procesu, který bude posuzovat jejich fyzické, duševní a verbální dovednosti.
Mnoho dětí bude rovněž působit jako dopisovatelé, kteří zachytí své příběhy a zážitky, a pošlou je do míst svého bydliště, kde budou zveřejněny v médiích.
Hra Lost Ring typu ARG (alternativní realita), kterou vytvořila společnost McDonald's ve spolupráci se světoznámou autorkou her Jane McGonigalovou, interaktivní agenturou AKQA a Mezinárodním olympijským výborem, je dalším důkazem nového přístupu společnosti k zapojení a spojení mladých lidí na celém světě.
Hra Lost Ring představuje jednoduše největší hru typu ARG, která byla kdy vytvořena, a kterou hrají více než dva milióny lidí společně online, v mnoha jazykových verzích ve více než 100 zemích, jejíž zahájení bude v Pekingu.
Svoji totožnost jako blogger (přispěvovatel) v této hře odhalil držitel zlaté medaile z lehké atletiky Edwin Moses.
V duchu společenství, které hra představuje, přispěje společnost McDonald's dalšími 100.000 amerických dolarů na Ronald McDonald House Charities(TM) na pomoc obětem zemětřesení v Číně.
V rámci programu Olympic Champion Crew, dlouholeté tradici firmy související s olympijskými hrami, společnost McDonald's zhodnotí a ocení své nejlepší zaměstnance restaurací.
1.400 nejlepších zaměstnanců společnosti McDonald's z celého světa pojede do Pekingu a bude obsluhovat nejlepší sportovce světa a tisíce dalších návštěvníků her ve čtyřech nových restauracích McDonald's na olympijských hrách.
Na oslavu svých dovedností a společných olympijských ideálů jako je týmová práce a špičkové výkony, uspořádá společnost McDonald's v průběhu tiskové konference dne 7. srpna soutěž Big Mac Building. Restaurace McDonald's budou soutěžit o nejkvalitnější sendviče Big Mac.
Účastníci programu Olympic Champion Crew byli přizváni, aby natočili krátké video, ve kterém budou vyprávět svůj příběh a zkušenosti, a vyjádří svůj smysl pro ducha olympijských her. Nejlepší videa "Olympic Spirit of McDonald's" ("Olympijský duch společnosti McDonald's") budou umístěna na internetových stránkách http://www.mcdonalds.com 7. července, kde budou promítána online po dobu čtyř týdnů. Veřejnost může hlasovat, které z nich se jim líbí nejvíce.
V místě konání her budou otevřeny čtyři nové restaurace McDonald's. Jedna z nich bude umístěna přímo v olympijské vesničce, kde bude nabízet své služby sportovcům, jedna v hlavním tiskovém středisku pro více než 30.000 zástupců médií a další dvě pro diváky olympijských her. Zákazníci si budou moci vybrat z celé řady produktů, od dlouholetých favoritů jako jsou například sendviče Egg McMuffin(TM), Big Mac(TM), World Famous Fries(TM) až po Premium Chicken, saláty, jablečné koláče, kukuřičné klasy a místní oblíbená čínská jídla.
Restaurace McDonald's představí na jídelním lístku po celém světě nové položky na oslavu olympijských her jako je například Beijing Burger (Peking Burger), karamelový a banánový pohár (Caramel a Banana Sundae), rýžové tyčinky (Rice Sticks) v Latinské Americe a řadu McFresh v Rusku s kuřecími a rybími sendviči nebo krevetovým salátem. Ve Spojených státech amerických bude společnost McDonald's nabízet nedávno představený produkt Kuře na jižanský styl (Southern Style Chicken) s devíti olympijskými a paralympijskými sportovci na obalu. Propagace "Flavor of the Games" ("Chuť her") v Austrálii zahrnuje pět různých "burgerů" nabízených během her: American (Americký), Euro (Evropský), African (Africký), Asian (Asijský) a Australian (Australský).
Aktivity společnosti McDonald's v Číně
Phyllis Cheungová, ředitelka marketingu společnosti McDonald's China, nastínila aktivity firmy v hostitelské zemi. Podrobně popsala propagaci restaurací, spolupráci se sportovci a olympijské reklamy v televizi zaměřené na týmovou práci a skvělé výkony, zábavný obsah pro zákazníky, stejně jako místní program, který zahrnuje zaměstnance restaurací a zákazníky v celé Číně. Vůbec poprvé navázala společnost McDonald's China spolupráci se společností CCTV, největší televizní sítí v Číně a oficiálním partnerem vysílání her v roce 2008 na vytvoření dvanáctiměsíčního programu, který bude sledovat cestu dětí v rámci programu China McDonald's Champion Kids' na hry a v jejich průběhu.
Historie olympijských her ve světle společnosti McDonald's
Společnost McDonald's se stala oficiálním sponzorem olympijských her v roce 1976 a dlouhou dobu se angažuje v olympijském hnutí. Na zimních olympijských hrách v roce 1968 společnost McDonald's letecky dopravila hamburgery americkým sportovcům, kteří soutěžili ve francouzském Grenoblu, poté co prohlásili, že jim chybí pokrmy od společnosti McDonald's. Od té doby společnost předložila svůj bohatý jídelní lístek milionům sportovců, rozhodčím, jejich rodinám a fanouškům. Olympijské hry 2008 v Pekingu představují pro společnost McDonald's již šestou příležitost být světovým partnerem této akce a již po sedmé bude oficiální restaurací pro olympijské hry. Současný sponzoring společnosti McDonald's bude pokračovat až do roku 2012, kdy se uskuteční hry v Londýně.
O společnosti McDonald's
Společnost McDonald's je přední světová firma působící v maloobchodu s potravinami, provozuje více než 30.000 místních restaurací ve více než 100 zemích. Více než 75 procent restaurací McDonald's na světě vlastní a provozují majitelé licencí a přidružené společnosti. Pokud se chtete dozvědět další informace, navštivte internetové stránky na adrese http://www.mcdonalds.com.
Pokud chcete shlédnout dnešní internetové vysílání a dozvědět se více o olympijských sponzorských programech společnosti McDonald's, navštivte internetové stránky na adrese http://www.iian.ibeam.com/events/mcdo001/26993 nebo navštivte Olympijské centrum zdrojů společnosti McDonald's (Olympic Resource Center) na adrese http://www.mcdepk.com/2008OlympicGames
KONTAKTY:
Suzanne Valliereová, McDonald's
Tel.: +1-630-623-7555
E-mail: suzanne.valliere@us.mcd.com
Molly Lynchová, GolinHarris
Tel.: +1-515-450-8668
E-mail: mlynch@golinharris.com
Intrenetové stránky: http://www.mcdonalds.com
Zdroj: McDonald's
Suzanne Valliereová ze společnosti McDonald's
Tel.: +1-630-623-7555
E-mail: suzanne.valliere@us.mcd.com
nebo
Molly Lynchová ze společnosti GolinHarris
Tel.: +1-515-450-8668
E-mail: mlynch@golinharris.com, pro společnost McDonald's
Fotografie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/19990916/MCDLOGO
AP Archiv: http://photoarchive.ap.org
PRN Photo Desk, e-mail: photodesk@prnewswire.com