Martin Šlapák novým ESG manažerem skupiny Tipsport

Martin Šlapák (37) byl jmenován ESG manažerem skupiny Tipsport, kde se zaměří především na implementaci legislativních požadavků směrnice CSRD do interních procesů celé skupiny v České republice i na Slovensku.

Bývalý profesionální fotbalista Martin přináší do Tipsportu zkušenosti a odborné znalosti v oblasti řízení projektů a trvalé udržitelnosti, které mu umožní efektivně a správně nastavit potřebné ESG procesy. Jeho dalším úkolem bude zajistit, aby se všechny ESG aktivity staly integrální součástí strategického plánu Tipsportu a ještě víc podpořily závazek společnosti ke zvyšování udržitelnosti a odpovědného podnikání. V minulosti na podobných projektech pracoval například v Kovohutích Příbram. „Tipsport a Chanci dlouhodobě vnímám jako silné a respektované společnosti na poli kurzových sázek. Mým prvním úkolem bude detailně analyzovat jak pozitivní, tak negativní dopady společností, a to v souladu s platnou legislativou. Současně se zaměřím na efektivní nastavení vnitřních procesů a aktivní zapojení do udržitelných sportovních projektů, jakým je například Sport bez odpadu,“ popisuje svou pracovní agendu Martin Šlapák.

V organizační struktuře spadá nově zřízená pozice pod Nadaci Tipsport, která od svého založení v roce 2017 sdružuje aktivity skupiny Tipsport zaměřené na ochranu životního prostředí a další společensky prospěšné projekty. „Jsme velmi rádi, že k nám Martin přichází. Jeho odbornost a vize nám pomohou posílit stávající aktivity v oblasti udržitelnosti a přispějí současně k tomu, aby byl Tipsport nejen jedničkou na trhu, ale také odpovědným hráčem v oblasti společenské odpovědnosti,“ doplňuje informace Lucia Štefánková, ředitelka Nadace Tipsport.

Zdroj: Tipsport

 

Keywords ČR-sázky-personální-Tipsport

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Sport

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.