Společnost Mars u příležitosti 25. výročí působení na českém trhu představila nový globální koncept "Sustainable in a Generation Plan".
Během příštích let Mars hodlá investovat téměř jednu miliardu dolarů do překonávání výzev jako klimatické změny, chudoba v dodavatelských řetězcích a nedostatek zdrojů. "Program 'Sustainable in a Generation Plan' nám pomůže růst takovým způsobem, na který můžeme být všichni hrdí. Před více než 70 lety můj dědeček Forrest Mars, Senior definoval náš cíl - přinášet prospěch pro všechny strany zapojené do výroby a distribuce našich produktů," shrnuje přístup společnosti Pamela Mars-Wright, která představuje čtvrtou generaci rodiny Mars.
Mars je již přes sto let stále rodinnou firmou, po celém světě v současnosti pracuje 100 tisíc zaměstnanců, které Mars nazývá spolupracovníky, a vlastní mnoho oblíbených globální značek jako Pedigree(R), Whiskas(R), M&M‘s(R), Snickers(R) a Orbit(R). Na český i slovenský trh firma vstoupila v roce 1992. Se svými současnými 150 spolupracovníky dnes působí ve třech kategoriích: segment cukrovinek (čokoláda, žvýkačky a cukrovinky), krmiva pro zvířata a potraviny. Od roku 2016 jsou její aktivity na českém trhu zastřešeny organizací Mars Multisales Central Europe, která propojuje český, slovenský, rumunský a maďarský trh. Kromě toho od roku 1998 v Poříčí nad Sázavou funguje jeden z největších výrobních závodů na výrobu nečokoládových cukrovinek.
Kontakt:
Irena Setikovská, AMI Communications
tel.: + 420 724 012 615
e-mail: irena.setikovska@amic.cz