Ve čtvrtek 26. 11. 2009 proběhla soutěž o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace, kterou pořádala v hotelu Clarion středoevropská kancelář POPAI Central Europe. POPAI je jediná světová asociace, určená k tomu, aby sloužila zájmům všech profesionálů, kterých se týká obor reklamy v místě prodeje.
Posláním soutěže je podporovat obor marketing v prodejních místech a nové oborové trendy, které představují reklamu v in-store jako efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu. Soutěž patří mezi vrcholné události oboru a prezentuje nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje a další podpůrné propagační nástroje. O to cennější je absolutní vítězství, které získal 3D displej DREAMOC.
Dreamoc představuje dech beroucí zobrazení holografického videa ve volném prostoru v kombinaci s reálným produktem. Dánského výrobce produktu Dreamoc zastupuje v ČR a na Slovensku společnost SCREENRENTAL, s.r.o. Její zástupce Jan Neubauer sdělil: "V dnešním vysoce konkurenčním prostředí maloobchodního trhu musí i nejlepší značky a exkluzivní obchody hledat stále rafinovanější způsoby, jak se odlišit od konkurence. Jedinečný 3D displej Dreamoc předvede vlastnosti vašeho produktu tak podmanivě, že jej spotřebitelé nikdy nepřehlédnou. Jsme potešeni, že právě tento produkt zvítězil, protože udává další směr na náročném trhu současné doby, kde je čím dál důležitější komunikace se zákazníky."
3D displej Dreamoc pomůže vyniknout vašim produktům v konkurenčním prostředí díky těmto vlastnostem:
· Vizuálně ohromující prezentace produktu
· Přitahuje pozornost, vytváří pozitivní zájem
· Kombinuje prvky 3D zobrazení ve volném prostoru s reálnými produkty
· Excelentní prezentace a propagace značky
· LED osvětlení s vysokým jasem pro zviditelnění produktu
· Vysoká spolehlivost a dlouhá životnost
Jak řekla generální manažerka Asociace POPAI Central Europe Daniela Krofiánová: "Letošní soutěž měla za cíl představit novinky v oblasti in-store komunikace a poskytnout výrobcům POP prostředků příležitost zviditelnit pro širokou odbornou veřejnost nejlepší realizace své roční tvorby. Absolutní vítěz letošní soutěže 3D displej DREAMOC zvítězil jakožto představitel nové generace in-store médií a potvrdil, jakým směrem se obor in-store marketingu ubírá. Tento inovativní komunikační prostředek dokáže díky svým vlastnostem a originální prezentaci výrobku i značky výrazně upoutat pozornost spotřebitelů na poli prodejních míst."
Kontakt:
Jan Neubauer,
tel: 777 143 035
ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz