Klépierre, přední hráč na trhu obchodních center v Evropě, odborník v oblasti developmentu, správy nájmu, asset managementu i property managementu, spojuje všechny své společnosti pod jednotnou značku Klépierre a představuje nové logo, které upevňuje jeho pozici významného hráče v segmentu nákupních center.
KLEPIERRE V ČESKÉ REPUBLICE A NA SLOVENSKU
Klépierre je vlastníkem Obchodního centra Nový Smíchov, jednoho z nejúspěšnějších obchodních center v České republice. Do jeho portfolia patří také obchodní centra Novodvorská Plaza a Plzeň Plaza a na Slovensku Obchodní centrum Danubia.
Tato obchodní centra jsou lokálně spravována společnostmi SEGECE Česká republika, s.r.o., a SEGECE Slovensko, s.r.o., patřícími do skupiny KLEPIERRE SEGECE, které k 31. 1. 2013 mění v souladu s mateřskou společností svůj název na KLEPIERRE MANAGEMENT ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o., a KLEPIERRE MANAGEMENT SLOVENSKO, s.r.o.
KLEPIERRE V EVROPĚ
Portfolio aktiv Klépierre mělo k 30. červnu 2012 hodnotu 16,4 miliardy eur a zahrnuje zejména velká obchodní centra v 13 zemích kontinentální Evropy. Klépierre mimo jiné vlastní kontrolní podíl v Steen & Strom (56,1 procent), což je největší vlastník a správce obchodních center ve Skandinávii.
Největšími akcionáři Klépierre jsou Simon Property Group (28,9 procent), světový lídr v oblasti obchodních center, a BNP Paribas (22,5 procent), největší banka v eurozóně.
KLEPIERRE - KREATIVNÍ, KONSTRUKTIVNÍ A SILNÁ ZNAČKA
Nová značka v sobě snoubí právní identitu, která má své pevné základy v oblasti nemovitostí, a výraznou novou image, jež se zaměřuje na budoucnost.
Logo těží z vysoce architektonického písmene K, počátečního písmene názvu Klépierre, navozujícího představu stavebních bloků a symbolizujícího pohyb směrem k budoucnosti, inovaci a úspěchu. Výběr barev symbolizuje spojení Klépierre se světem retailu a nemovitostí. Jasné odstíny pak zvýrazňují emocionální složku nakupování a silné zaměření pozornosti na zážitek zákazníků.
Součástí nové image Klépierre je také motto „we make it better every day“, které dále zvyšuje silnou motivaci zaměstnanců skupiny Klépierre. Motto reprezentuje základní hodnoty, jež jsou pro Klépierre stěžejní: neustálou péči o zákazníka, a to i pomocí aktuálních digitálních technologií a sociálních sítí, rozvoj animací v centrech a partnerství mezi retailovými značkami.
"Touto novou identitou potvrzujeme naši pozici ve světě retailu, zajišťujeme úspěch obchodníků v našich nákupních centrech a představujeme stále atraktivnější nabídku zákazníkům," říká Laurent Morel, předseda představenstva Klépierre. A dodává: "Naše nové motto mobilizuje veškerou naši profesionalitu a know-how našich spolupracovníků: budeme neustále usilovat o rozvoj retailu tak, abychom vytvářeli příznivé podmínky k naprostému uspokojení zákazníků."
KLEPIERRE - OTEVŘENOST KOMUNIKACI
Pro více informací Vás zveme na naši webovou stránku http://www.klepierre.com a jsme Vám k dispozici také osobně na níže uvedených kontaktech.
KLEPIERRE MANAGEMENT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
David PAŽITKA, generální ředitel - tel.: +420 257 090 637, e-mail: david.pazitka@klepierre.com
Miroslava FRYDRYCHOVÁ, back office manager - tel.: +420 257 090 603, e-mail: miroslava.frydrychova@klepierre.com
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz