Jakou reklamou zaujmout? Radí odborníci z CZECH PROMOTION

Behaviorální ekonomie nás učí, že lidské chování je až z 95 % nevědomě iracionální. Lidé spíše vyhledávají informace, kterými si potvrzují vlastní názory. Jak s tím mají ovšem naložit firmy, aby jejich peníze vložené do marketingu nemizely v černé díře? Podle čeho se řídit při otevření nové prodejny a které místo je vhodné? A čím vůbec zaujmout nového zákazníka? I na tyto otázky odpovídali odborníci na retail a marketing z agentury CZECH PROMOTION v rámci specializovaného workshopu The best of CZECH PROMOTION summit.

„Naši marketingoví specialisté dokážou firmám předat řadu praktických tipů pro zvýšení efektivity reklamních aktivit. Mimo jiné firmám radí, jak lépe porozumět a využít chování spotřebitele nebo jak přistupovat k plánování nových poboček. Je dobré věnovat čas tvorbě marketingové a komunikační strategie, protože tato investice pomáhá firmám růst a získat nové zákazníky,“ uvádí Jan Coufal, CEO agentury CZECH PROMOTION.

CZECH PROMOTION je lídrem na poli pragmatického marketingu. Jejím krédem je „pomáhat klientům, aby byli úspěšnější“. Stojí za raketovým růstem značek, jako je Alza, Alavis nebo bikero. Zaměřuje se primárně na malé a střední české firmy, ze kterých špičkovou marketingovou péčí tvoří lídry trhu. Roční obrat CZECH PROMOTION přesahuje částku 450 milionů korun, a řadí tak agenturu mezi nejvýznamnější hráče na českém reklamním trhu.

Celý specializovaný workshop The best of CZECH PROMOTION summit je možné zhlédnout na tomto odkaze.

.

Keywords ČR-trh-reklama-marketing-firmy-Czech Promotion

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.