Huawei zve světové návrháře vytvářet dokonalá nositelná zařízení a nabízí přes 100.000 variant ciferníků

Společnost Huawei, která již dvě čtvrtletí po sobě zaujímá dominantní 20,2% podíl na globálním trhu s nositelnými technologiemi a meziročně zaznamenala 11,7% růst[1], s hrdostí představuje revoluční spolupráci s globálními designéry. Jejím výsledkem je více než 100.000 prémiových ciferníků pro chytré hodinky, z nichž si v obchodě HUAWEI Watch Face Store měsíčně vybírá 17,5 milionu aktivních uživatelů z celého světa. Projekt, spuštěný současně s uvedením řady hodinek HUAWEI WATCH GT 6 a VIP balíčky (Watch Faces VIP packages), vytváří živou platformu pro kreativní partnerství, podporu inovací a růstu v sektoru nositelných zařízení.

Osvobození kreativity na globální scéně

Vzhledem k meziročnímu růstu trhu s chytrými hodinkami o 12,3 % ve 2. čtvrtletí 2025, s 49,22 miliony kusů dodaných po celém světě[2], tato spolupráce umožňuje designérům využít boom personalizace a oslovit široké publikum Huawei čítající více než 440 milionů uživatelů. Přispěním do rozsáhlé knihovny prémiových ciferníků získají návrháři výjimečnou viditelnost a příležitost využít bezkonkurenční vedoucí postavení společnosti Huawei na trhu k posílení svého portfolia i svého jména v globálním odvětví nositelných technologií. Tato příležitost jim umožní oslovit svými výraznými a hodnotnými návrhy pestrou skladbu zákazníků a stanout v čele rychle se rozvíjejícího trhu.

„Globální platforma společnosti Huawei mi umožnila prezentovat své návrhy po celém světě a oslovit mezinárodní komunitu." – Sergej (S.P.), Německo

„Platforma Huawei zefektivňuje šíření návrhů do celého světa a pomáhá mi porozumět různým trhům." – İsmail (Saint On), Turecko

Mimořádné příležitosti jako motor růstu

VIP balíčky (Watch Faces VIP Packages) umožňují designérským firmám odhalit nové zdroje příjmů. Díky 20,2% podílu na trhu, kterým společnost Huawei předstihuje konkurenty jako Xiaomi a Apple[3], mohou designéři nabídnout své prémiové ciferníky milionům lidí, posílit své postavení v globálním ekosystému technologií i rozšiřovat svůj komerční dosah.

„Platforma společnosti Huawei ukázala mou práci různým kulturám, profesionalizovala mé návrhy a umožnila mi nová partnerství." – Şeref (OZ), Turecko

Inovovat lokálně, propojovat globálně

V roce 2025 dále narůstá poptávka po personalizaci zařízení a trh s chytrými hodinkami ve 2. čtvrtletí 2025 vyrostl o 12,3 %[4]. Iniciativa společnosti Huawei proto nyní zapojila polské designéry do tvorby sportovních ciferníků pro běžce na Varšavském maratonu. Prostřednictvím podobných kulturně relevantních počinů podporuje Huawei zapojení zákazníků i sílu značky.

Chytré hodinky Huawei integrují pokročilé funkce pro sledování zdraví a kondice, umožňují návrhářům ciferníků propojovat technologii s uměním a uspokojují poptávku po nositelných zařízeních podporujících péči o zdraví. To dává Huawei výhodu nad konkurenty, jako jsou Xiaomi a Apple, a návrháře staví do pozice inovátorů na trhu, kde se díky přizpůsobitelným ciferníkům stává z nositelných zařízení nezbytná součást životního stylu.

Strategické partnerství s globálním vlivem společnosti Huawei podporuje přínosné možnosti spolupráce a přináší návrhářům příležitost prosadit se na trhu nositelných zařízení. Tento projekt tak utváří budoucnost celého odvětví nositelných technologií prostřednictvím kreativity, technologií a globálního dosahu.

O HUAWEI Mobile Services (HMS)

Platforma HUAWEI Mobile Services si klade za cíl poskytovat uživatelům po celém světě kompletní mobilní služby. K jejím službám patří AppGallery, Mobile Cloud, Browser, Assistant, Petal Ads a další. HUAWEI Mobile Services slouží 440 milionům uživatelů ve více než 170 zemích a nabízí chytřejší život každému uživateli zařízení Huawei.

S více než 7.2 miliony registrovaných vývojářů patří HMS dlouhodobě mezi trojici nejlepších mobilních ekosystémů na světě. S cílem poskytnout jednoduše použitelné vývojové a funkční komponenty pro vývojáře aplikací HMS Core aktivně zpřístupňuje multiplatformní ekosystém a podporuje více zařízení, včetně chytrých telefonů, hodinek a obrazovek či tabletů.

[1], [2], [3], [4] Zdroj: IDC – International Data Corporation, https://www.prnewswire.com/ae/news-releases/huawei-tops-global-wearable-market-for-two-consecutive-quarters-302550374.html 

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2784452/Huawei_Watches.jpg

 

Kontakt pro média: Maria Allen, maria.allen.furtado@huawei.com, Mobile: +34 662444692

 

 

Keywords Francie-elektronika-Huawei Consumer Business Group

Region
Europe, EU, NATO

Category
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.