Hotely NH podporují ochranu životního prostředí

NH Hotel Group se účastní programu udržitelnosti podporujícího postupy, které dbají na životní prostředí. Proto neustále inovujeme, abychom byli více ekologicky efektivní.

Všechny hotely sítě splňují kritéria udržitelnosti a podílejí se na snižování praní ložního prádla a ručníků. Měsíční kontroly spotřeby vody a energie, stejně jako snaha snížit naši uhlíkovou stopu ve spojení s recyklačními programy poskytují našim hostům i zaměstnancům informace o správných environmentálních postupech.

Hotely NH Prague City a NH Collection Prague v rámci zodpovědného chování nabízejí svým hostům ekologické služby, které snižují dopad na životní prostředí. Proto jsme se v rámci eliminace plastového odpadu rozhodli v koupelnách zrušit jednorázové plastové miniatury na toaletní potřeby a nahradit je velkým doplnitelným balením.

O NH Hotel Group

NH Hotel Group je konsolidovaným nadnárodním hráčem a benchmarkovým městským operátorem hotelů v Evropě a Americe, kde provozuje více než 370 hotelů. Od roku 2019 společnost spolupracuje s Minor Hotels na integraci všech svých ochranných známek hotelů pod jednu zastřešující značku s přítomností ve více než 50 zemích po celém světě. Portfolio více než 500 hotelů bylo rozčleněno na osm značek - NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana a Oaks - k vytvoření široké a rozmanité škály hotelů v kontaktu s potřebami a touhami dnešních světových cestovatelů.

Další informace o společnosti NH najdete na www.nh-hotels.com, stejně jako na www.facebook.com/NH.Hotels.

Kontakt: Denisa Stanislavová

marketing@stanislavova.com

Keywords ČR-hotely-ekologie-NH Hotel Group-MP Development

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Services, tourism

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.