HappyOrNot: 94% spokojenost klientů oční kliniky LEXUM

Již od června 2016 mohou klienti všech pěti očních klinik Lexum díky měření systémem "HappyOrNot" jednoduše a snadno vyjádřit spokojenost nejenom s poskytovanou službou, ale také s přístupem personálu.

Klienti oční kliniky Lexum průběžně vybírají, na stojanech s displejem umístěných v prostorách recepcí, podle úrovně své spokojenosti usměvavé či zamračené „smajlíky“.

„První výsledky nás skutečně potěšily – systém HappyOrNot změřil v červnu 2016 na všech klinikách Lexum průměrnou spokojenost hlasujících klientů 94 %! Tu si ověřujeme již řadu let také formou pravidelně rozesílaných Dotazníků spokojenosti,“ říká manažer marketingu kliniky Lexum Zbyněk Stavař.

„Průměrný výsledek ze systému HappyOrNot ve vyspělé Evropě (ve druhé polovině roku 2015) u cca 300 zdravotnických zařízení (tedy obecně v oblasti zdravotnictví) je 86,5 %. Výsledek, který byl hned první měsíc měření, dosažený na očních klinikách Lexum, tedy výrazně převyšuje výsledky z obdobných zařízení ve vyspělé západní Evropě,“ potvrdil Heikki Väänänen, výkonný ředitel společnosti HappyOrNot Ltd.

Na klinikách Lexum neustále zvyšujeme komfort a celkovou péči o naše pacienty. Tato naše snaha se nám z dlouhodobého hlediska vrací v doporučeních našich spokojených klientů. To, jak jsou skutečně spokojeni, naleznete na http://www.lexum.cz/reference.

Kontakt:

Marek Kuřina

PR manažer

Evropská oční klinika Lexum

kurina@lexum.cz

Keywords ČR-zdraví-nemocnice-služby-Lexum

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Health service

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.