Good Food Products zahajuje prodej v České republice

Největší polský výrobce rýžových oplatek, společnost Good Food Products, expanduje více směry. Firma se připravuje na posílení pozice vývozce na středoevropském trhu. Jejím hlavním cílem je Česká republika.

Plánovaná expanze na český trh FMCG je dalším, již dříve signalizovaným, krokem společnosti v této části Evropy. Výrobky Good Food Products jsou vyváženy v poslední době i do Maďarska a Rakouska. Je to odpověď na rostoucí poptávku trhu související s nárůstem povědomí spotřebitelů o zdravé výživě. Jedná se také o součást strategie firmy, která předpokládá posílení pozice vývozce a zvýšení podílů v prodeji výrobků do sousedních zemí.

Good Food Products dodává své výrobky do 20 zemí po celém světě, včetně Dánska, Německa, USA, Nizozemska, Švédska a Norska. Současný podíl vývozu představuje téměř 50 procent celkové výroby firmy, což je důkazem vysoké konkurenceschopnosti Good Food v oblasti plnění kvalitativních a obchodních podmínek. Prognózy pro příští roky jsou také slibné. "Prodej našich výrobků probíhá v severských zemích, kde jsme zaznamenali nárůst o téměř 60 procent ve srovnání s prvním čtvrtletím loňského roku," říká Robert Czajkowski, předseda představenstva společnosti Good Food Products. "Byly také otevřeny nové vývozní trhy, mj. Spojené království Velké Británie."

Good Food Products, která nabízí mimo jiné karamelové oplatky, oplatky s příchutí a pečivo bohaté na vlákninu, je považována za jednoho z předchůdců trendu zdravé výživy v Polsku. Díky vysoké kvalitě výrobků na základě celozrnných obilných složek, se společnost rychle stala jedním z lídrů ve svém oboru na domácím trhu a významným hráčem v Evropě. Znalosti a mnoholeté zkušenosti získané na trhu rýžového chleba a podpora investičních fondů skupiny Resource Partners umožňují směle stavět plány rozvoje. "V současné době Good Food investuje do rozšíření výrobních kapacit. V tomto rámci vzniká nový, strategicky lokalizovaný závod," říká Robert Czajkowski. "Ten umožní včasné plnění objednávek našich zákazníků a bude poskytovat pohodlné logistické spojení s Českou republikou a na trhy západní Evropy. Na českém trhu firma plánuje distribuovat vybrané produkty, včetně inovativních, jako jsou např. oplatky s příchutí.

V posledních letech Good Food zaznamenává trvalý růst vývozu. "V prvním čtvrtletí 2013 vývoz vzrostl o 28% ve srovnání se stejným obdobím loňského roku," říká Czajkowski a vypráví o budoucích plánech společnosti: "Naše strategie předpokládá další rozvoj výrobních kapacit a vybudovaní pozice silného a komplexního výrobce rýžových oplatek v Evropě."

Kontakt pro média:

Lukas Wasiuta

E-mail: l.wasiuta@inpluspr.pl

mob. + 48 500 244 844

Další informace o společnosti Good Food Products:

http://goodfood.pl/pl/

Keywords Polsko-potraviny-obchod-trh-Good Food Products

Region
Europe, EU, NATO

Category
Business, marketing
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.