Globální superstar uchvátil hudební fanoušky na akci MTV Live Georgia, která se konala v gruzínském letovisku Batumi

Enrique Iglesias si díky svému nezapomenutelnému vystoupení na akci MTV Live Georgia, která se konala 2. srpna 2011 v gruzínském letovisku Batumi, získal srdce všech gruzínských hudebních fanoušků. Tato latinskoamerická a globální superstar přilákala na koncert pod otevřeným nebem na 11.500 hudebních fanoušků, kteří byli přítomni přímo na koncertě na historickém Evropském náměstí. Na 23 tisíc dalších fanoušků pak koncert sledovalo na velkoplošných obrazovkách na nedalekém Divadelním náměstí, Hlavní třídě a v okolních ulicích.

Iglesias, pro kterého byl tento koncert vůbec první návštěvou v tomto regionu, si podmanil davy nejen svým skvělým hlasem, ale také znalostí gruzínštiny. Zpěvák přiletěl do Batumi z Austrálie, aby v rámci svého turné Euphoria potěšil hudební fanoušky v Gruzii. Iglesias je rekordmanem mezi latinskoamerickými umělci a prodal 61,5 miliónu kusů svých alb a 40 miliónů kusů singlů na celém světě. Díky tomu se stal nejprodávanějším latinskoamerickým umělcem všech dob. Na koncertě v Batumi předvedl divákům své nejlepší písně roku 2010 ze svého španělsko-anglického alba Euphoria, včetně největších hitů "I Like It" a "Heartbeat". Kromě toho zazpíval také své klasické písně ze svého výběru největších hitů, jako například "Hero," "Dirty Dancer" a "Be With You."

Navzdory lehkému mrholení na začátku večera přivedl Iglesias svým energickým výkonem publikum do varu a diváci s ním odzpívali každou píseň. Nadšené ovace zpěvák vyvolal také tím, když na pódium pozval devatenáctiletou gruzínskou fanynku, políbil jí a zatančil si s ní. Dokonce i gruzínský prezident Michail Sakašvili se této zábavy zúčastnil a v jednu chvíli způsobil senzaci, když se zařadil do davu diváků a zatančil si s diváky na hudbu Enriquea Iglesiase..

Kromě Iglesiase se na stejném pódiu představili také gruzínští umělci Stephane & 3G, Sofia Nizharadze a Eldrine, jejichž vystoupení přijalo gruzínské publikum rovněž s nadšením. Vystoupení gruzínských umělců bude letos vysíláno v televizi, v pořadu nazvaném MTV Live Georgia.

Skvělá úprava pódia a úžasná světelná show, přesně v duchu knihy, kterou MTV vydala jako soubor rad pro pořádání živých vystoupení. Organizátoři využili doslova všechny triky popsané v této knize, včetně špičkových LED a laserových efektů, obrovských kanónů střílejících konfety, suchého ledu a balónů.

Nejdůležitější okamžiky z koncertu Enriquea Iglesiase na akci MTV Live Georgia budou vysílány v rámci pořadu MTV World Stage, dne 18. září 2011. Globální televizní stanice MTV přináší nejvýznamnější světové umělce a celebrity do více než 600 miliónů domácností ve 152 zemích celého světa. Pořad MTV World Stage nabízí živé přenosy z festivalů, kulturních akcí a jedinečných koncertních míst z celého světa a díky tomu nabízí všem zájemcům o hudbu „místo v první řadě“, kde si mohou na vlastní kůži vychutnat své nejoblíbenější umělce, aniž by museli opustit pohodlí domova.

Akce MTV Live Georgia byla pořádána v koprodukci firmy Viacom International Media Networks s gruzínskou vládou.

Více informací o akci MTV Live Georgia najdete na webových stránkách http://www.georgia.mtv.tv.

Pokud si chcete stáhnout obrázky z koncertu, navštivte prosím následující webové stránky:

ftp://ftp.viacom.com

Uživatelské jméno: MTVLIVE

Heslo: georgia123

O společnosti Viacom International Media Networks (VIMN)

Viacom International Media Networks (VIMN) je dceřinou společností firmy Viacom Inc. (index NYSE: VIA, VIA.B) a zastřešuje mnoho populárních multimediálních značek, včetně MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, neplacených televizních kanálů firmy Paramount, VH1, VIVA, MTVNHD, Tr3s: MTV, Musicá y Mas, TMF (The Music Factory), COLORS a Game One. Televizní kanály firmy Viacom sleduje více než 600 milionů domácností ve 160 zemích světa, a to ve 34 jazycích. Firma provozuje 166 televizních kanálů a více než 550 kanálů v oblasti digitálních médií.

O divizi VIMN pro nové trhy

Divize firmy VIMN pro nové trhy (VIMN's Emerging Markets Group) je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů v portfoliu firmy VIMN. Tato divize spravuje 32 televizních kanálů, 30 webových stránek, jeden video portál a 4 televizní kanály pro mobilní telefony, včetně MTV, VH1, Nickelodeon, VIVA a Comedy Central a COLORS, a to v zemích střední a východní Evropy, v Rusku, Africe, na Středním Východě a v Indii. Do portfolia této divize patří také značka MTVNHD, což je vůbec první mezinárodní kanál firmy VIMN ve vysokém rozlišení, který je věnovaný hudbě a dětem a provozuje ho právě divize pro nové trhy jménem firmy. VIMN je dceřinou firmou společnosti Viacom Inc (index NYSE: VIA, VIA.B).

Pro získání více informací kontaktujte:

Alison Reid

MTV Networks Emerging Markets

Email: Alison.Reid@mtvne.com

Tel:+33-385-300636/+33-609-685861

Zdroj: MTV Networks Europe

Keywords Gruzie-hudba-zábava-MTV Networks Europe

Region
Former USSR states

Category
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.