Global Hyatt Corporation představila novou značku Andaz(TM) * Nová světová značka se stane symbolem luxusu s důrazem na osobitý styl a nezávislost

Mark Hoplamazian, prezident a generální ředitel společnosti Global Hyatt, dnes představil značku Andaz, nejnovější příspěvek ke globální nabídce této společnosti. Společnost chce ještě letos otevřít několik hotelů s touto novou značkou, přičemž na několika lokalitách v New Yorku a Londýně se již pracuje, a další jsou v jednání v dalších částech světa, jako například v Pekingu a Moskvě.

Slovo Andaz znamená 'osobitý styl'. Kromě zaměření na osobitý styl a nezávislost nabízí nová značka vysoce funkční prostředí charakteristické propracovaným, moderním designem, místní identitou, nedbalou elegancí a službami, které jsou pozorné, ale ne okázalé a bez "drzosti".

"Představení značky Andaz vychází z poptávky zákazníků i tvůrců po jedinečném produktu a zážitku, kterou nikde jinde v tomto odvětví průmyslu nenašli," řekl Hoplamazian. "Zákazníci po celém světě touží po svěžím, jednoduchém luxusu, který je nadčasový a nepotřebuje "reklamní triky".

Jako první krok urychlení nové fáze plánovaného světového rozvoje společnosti bude první hotel pod značkou Andaz, otevřen v Londýně. Půjde o bývalý hotel Great Eastern Hotel, který získá nový název a bude po dokončení renovace v září upraven. Na plánech týkajících se rozvoje značky Andaz se již pracuje v New Yorku, kde společnost Hyatt nedávno koupila objekty na Páté Avenue u 41. ulice naproti knihovně New York Public Library. Další informace o hotelech pod značkou Andaz na trzích uvnitř i mimo Severní Ameriku by měly být zveřejněny v následujících týdnech a měsících.

Při vývoji značky spolupracuje společnost Global Hyatt Corp. s nejlepšími architekty a návrháři interiérů po celém světě, aby vytvořili osobitý styl a atmosféru určitého místa. Hotely Andaz budou autentické a budou zajišťovat služby a produkty v souladu s kulturním prostředím.

Hoplamazian zdůraznil, že se značka zaměří na šetrný přístup k životnímu prostředí, což bude zahrnovat například podávání organických pokrmů a nápojů, používání plně biologicky odbouratelných produktů a s důrazem na energetickou produktivitu. Jak se bude značka vyvíjet, budou nové hotely stavěny z ekologicky šetrných stavebních materiálů a stavebních systémů.

"Myslím, že společnost Hyatt je tou pravou firmou, která vytvoří novou značku, neboť pojmy jako 'styl', 'autentičnost' a 'skvělé služby bez drzosti' jsou atributy, které jsou součástí její kultury a dědictví," řekl. "Andaz je značka, která představuje pro společnost Hyatt velký příslib."

O SPOLEČNOSTI GLOBAL HYATT CORPORATION

Společnost Global Hyatt Corporation, jeden z předních světových firem provozujících hotely, nabízí v současné době ubytování cestovatelům ve více než 735 hotelech a turistických střediscích (více než 136.000 pokojů) ve více než 44 zemích. Společnost vlastní, provozuje, řídí a uděluje licence na hotely a turistické resorty pod značkami Park Hyatt(R), Grand Hyatt(R), Hyatt Regency(R), Hyatt Resorts(R), Hyatt(R), Hyatt Place(TM) a Hyatt Summerfield Suites(R). Společnost Global Hyatt Corporation je rovněž majitelem společnosti Hyatt Vacation Ownership, Inc. provozovatele klubu Hyatt Vacation Club a dílčích ubytovacích kapacit a licenčního systému U.S. Franchise Systems, Inc., který uděluje licence na ubytovací kapacity Hawthorn Suites a Microtel Inns and Suites.

Ze Spojených států amerických a Kanady si můžete zajistit rezervaci v jakémkoli hotelu společnosti Hyatt na celém světě, pokud zavoláte na telefonní číslo 1-800-233-1234 nebo se přihlásíte na internetové adrese http://www.hyatt.com.

KONTAKT:

Global Hyatt Corporation

Chicago, Illinois, USA

Katie Meyerová

Tel.: +1-312-780-5711

Email: katie.meyer@corphq.hyatt.com

Keywords USA-hotely-Global Hyatt Corporation-PROTEXT

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Services, tourism

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.