Focus Brands International představuje unikátní nástroje virtuálního koučování

Nové Centrum excelence pro zákaznickou zkušenost poskytuje nepřetržitou provozní kontrolu, koučování a analytickou podporu franšízantům z celého světa

Mezinárodní divize společnosti Focus Brands LLC (Focus Brands International), předního vývojáře ikonických globálních multikanálových značek v oblasti gastronomie, se spojila s uznávanou poradenskou a outsourcingovou společností Auxis ke slavnostnímu otevření svého prvního mezinárodního centra podpory franšízových operací. Nové centrum CECE (Customer Experience Center of Excellence, Centrum excelence pro zákaznickou zkušenost) bylo zřízeno v duchu poslání společnosti Focus Brands pomáhat lidem a rozvíjet jejich potenciál. Nachází se v kostarické Heredii. CECE představuje cenově dostupný, efektivní prostředek pro zajištění provozní podpory na světové úrovni, s cílem zlepšit zkušenosti zákazníků a zvýšit výkonnost restaurací svých franšízantů.

„Naším úkolem je pomáhat našim franšízantům rozvíjet jejich úspěchy. CECE nám umožňuje sledovat jejich podniky a výrazně nám tak pomáhá tohoto cíle dosáhnout," říká Beto Guajardo, prezident společnosti Focus Brands International. „Dosud jsme neměli takovou kapacitu zaměstnanců ani zdroje, které by nám umožnily těchto více než 1850 prodejen v 63 zemích pravidelně navštěvovat," dodává generální ředitel společnosti Focus Brands LLC Jim Holthouser. „CECE představuje neuvěřitelný pokrok v oblasti provozu a školení, který přišel v ideální chvíli. Tyto nové virtuální možnosti budou nepochybně utvářet budoucnost globálního franšízingu."

Virtuální návštěvy školitelů zákaznické zkušenosti, kteří provádí hodnocení provozní excelence (Operations Excellence Review - OER), umožňuje softwarové řešení, vyvinuté ve spolupráci s předním poskytovatelem softwarových služeb – společností RizePoint. Tento software sdružuje standardy a směrnice značky, školicí materiály a obchodní nástroje, jako je analýza dat a přehledy výkonnosti do jediné praktické aplikace, která je dostupná z jakéhokoli mobilního operačního systému. „Platforma pro řízení kvality od společnosti RizePoint automatizuje úkoly OER, sběr provozních dat pro jednotlivá školicí sezení a poskytuje vestavěné nástroje business intelligence, potřebné k provádění analýz a rychlému uplatnění vydaných doporučení," vysvětluje Kari Hensien, prezident a generální ředitel společnosti RizePoint. „Inovativní přístup společnosti Focus Brands International k provádění OER umožní zajistit kvalitu a globální konzistentnost smysluplným a měřitelným způsobem v kterémkoli provoze."

Focus Brands International dále vytvořila ve spolupráci se společností Auxis mezinárodní model sdílených služeb a připravila tým důkladně vyškolených vícejazyčných koučů zákaznické zkušenosti. Koučové virtuálně navštíví každou prodejnu čtyřikrát až šestkrát ročně, aby společně s provozovateli prodejen provedli OER v jejich rodném jazyce během jejich běžné pracovní doby. „Nesmírně nás těší, že máme možnost spolupracovat se společností Focus Brands a společně realizovat jejich inovativní vizi poskytování provozní podpory na světové úrovni," říká zakladatel a generální ředitel společnosti Auxis Raul Vega. „Středisko CECE umožní sledovat fakta a čísla provozního úspěchu způsobem, který je cenově dostupný, dosažitelný a transformuje celé toto odvětví. Získáváme tak jedinečnou možnost poskytovat analytické poznatky, které pomohou korelovat úpravy prodejen s jejich finančními výsledky z jednoho centrálního bodu."

O společnosti Focus Brands LLC

Společnost Focus Brands® se sídlem v Atlantě je předním vývojářem globálních multikanálových značek pro stravovací služby. Prostřednictvím svých přidružených značek je Focus Brands franšízorem a provozovatelem více než 6400 restaurací, kaváren, zmrzlináren a pekáren ve Spojených státech, Kolumbijském distriktu, Portoriku, Guamu a více než 55 dalších zemích pod značkou Auntie Anne's®, Carvel®, Cinnabon®, Jamba®, Moe's Southwest Grill®, McAlister's Deli® a Schlotzsky's®, a dále na některých vojenských základnách a na některých mezinárodních trzích pod značkou Seattle's Best Coffee®. Další informace najdete na adrese www.focusbrands.com.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1809961/Capture_4.jpg

KONTAKT: Loryn Franco, Focus Brands International, 917-371-0007, lfranco@focusbrands.com

Keywords USA-gastro-služby-Focus Brands

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Media, society and lifestyle
Services, tourism

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.