"Dopisy Ježíškovi" budou letos značně monotematické

Mobilní telefon, počítač, oblečení, kolo - tak to jsou nejčastější přání dětí a mládeže na dárek k letošním Vánocům.

Otázka "Co si přeješ k Vánocům" byla součástí rozsáhlého výzkumu "České děti a mládež 2008", který letos na podzim realizovala agentura Millward Brown CZ. Dotazováno v něm bylo 1000 dětí ve věku 7-18 z celé ČR.

A kam by tedy rodiče měli směřovat své nákupy? Obecně všechny děti potěší sportovní vybavení - zejména pak kolo, in-liny, snowboard či lyže. Dalším tipem na jistotu jsou nové modely mobilních telefonů a vše kolem počítačů a počítačových her.

Do hračkářství by měli zavítat pouze rodiče nejmladších dětí ve věku 7-10 let. Holčičkám v tomto věku ještě udělají radost panenky a vybavení k nim. Stejně staří chlapci už ale více preferují sportovní vybavení. Z hraček je nadchne zejména Lego nebo autodráha.

Dívky nad 10 let určitě nejvíce potěšíte oblečením (neurazíte jím však ani chlapce od 15 let). Starším dívkám také udělá radost kosmetika.

Kde koupit dárek pro chlapce 15-18 let je jasné - v obchodech s počítačovým vybavením nebo u poskytovatelů internetového připojení, který jim zajistí rychlejší internet. Do těchto obchodů mohou zavítat také rodiče chlapců ve věku 11-15 let. Zároveň se nespletou pokud svým dětem koupí herní konzoli nebo novou počítačovou hru.

Naopak návštěva knihkupectví není úplně nezbytná. Kniha jako dárek už dnes bohužel většinu dětí nenadchne, maximálně jako doplňkový dárek.

Vánoční dárky

Kontakt:

Zuzana Jankovská, Account Director, Millward Brown

e-mail: zuzana.jankovska@cz.millwardbrown.com

Keywords ČR-trh-děti-Vánoce-Millward Brown-PROTEXT

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.