Čtyři důvody, proč byste měli vyzkoušet e-mail marketing

E-mailový marketing je, dá se říci, pilířem veškerého internetového marketingu, na který se ale často neprávem zapomíná. Přitom existuje spoustu důvodů, proč se vyplatí začít se mu věnovat. V tomto článku se seznámíme jen se čtyřmi nejdůležitějšími.

1. Nízká cena

Pokud nejste internetového světa znalí, může se vám lehko stát, že se necháte napálit. Zaplatíte mnohdy až o několik stovek procent více, než je skutečná hodnota koupené služby či výrobku. Pokud ale chcete investovat do e-mailingu, takový problém nehrozí.

Vystačíte si totiž s měsíčním paušálem 990Kč. Za necelou tisícikorunu získáte nejen možnost zasílat až 50.000 e-mailů měsíčně, ale také pokročilé možnosti monitorování úspěšnosti, profesionální HTML šablony, ale i spoustu dalších funkcí, s kterými můžete dosáhnout nebývalých výsledků.

2. Rychlost

Jelikož se nejedná o "dopisní marketing", ale marketing e-mailový, vaše zpráva či sdělení se dostane do e-mailových schránek adresátů během okamžiku. Nemusíte čekat týdny ani dny, e-maily jsou odeslány a doručeny do pár minut až hodin.

Díky tomu můžete své zákazníky upozorňovat na různé slevové akce, či je lákat na rozličné bonusy s podmínkou rychlého jednání.

3. Podrobné statistiky úspěšnosti

Pokud si koupíte billboard někde u silnice, můžete se jen domýšlet, kolik lidí jej vidělo a kolik si jej skutečně prohlédlo. Stejně tak například s reklamou v novinách.

Při e-mail marketingu ale můžete sledovat podrobné statistiky své úspěšnosti s ohromnou přesností. Zjistíte kdo a kdy vaše e-maily čte, zda-li je přeposílá dál, na jaké odkazy nejčastěji kliká a veškeré statistiky navíc můžete propojit s Google Analytics!

4. Budování vztahu se zákazníkem

E-mailový marketing je mimo jiné i skvělý nástroj pro budování vztahu se zákazníkem. E-mail je totiž mnohem "důvěrnější" nástroj než jiné druhy marketingu. Fakt, že e-mail dostává přesně daný člověk, je ve vztahu firma-zákazník neocenitelný.

Pokud si vážíte svých stálých zákazníků a dokážete plně využít potenciálu e-mailového marketingu, získáte mílový náskok před svou konkurencí, která kouzlo e-mail marketingu ještě neobjevila. Raději ale nečekejte do zítra a začněte s e-mailingem hned! Konkurence nikdy nespí...

Kontakt

SmartEmailing.cz

Telefon: +420 511 119 736

E-mail: podpora@smartemailing.cz

Internet: http://smartemailing.cz

Keywords ČR-internet-reklama-firmy-SmartEmailing.cz

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.