Časové jízdenky InterRail Pass slaví 40. let
Železniční časové jízdenky InterRail Pass, které cestující z Evropy vnímají jako jízdenky za „legrací, svobodou a dobrodružstvím“, slaví 40. let výročí svého vzniku.
U příležitosti oslav svého významného výročí, vydala firma Eurail Group G.I.E. třetí vydání publikace "Europe by InterRail - Evropou s InterRail", která obsahuje speciální kompilaci tras, které lze s jízdenkami InterRail projet. Byly vytvořeny třemi nadšenci pro železniční přepravu přímo pro majitele časových jízdenek InterRails. Část výtěžku z prodeje již devatenáct let putuje mladým s poruchami pohybového ústrojí a Eurail Group hodlá i nadále podporovat mladé lidi, kteří mají nějaké znevýhodnění. Navíc železniční společnosti, které jsou do projektu InterRail zapojeny, budou po celý rok nabízet celou řadu akcí v rámci oslav 40. výročí časových jízdenek InterRail.
Koncept "InterRailing" byl prvně představen 1. března 1972. Původně se jednalo o jízdenky, které měly umožňovat studentům a výletníkům mladším 21 let objevovat krásy Evropy prostřednictvím cestování po železnici. Tyto jízdenky tak představovaly pro mladé jedinečnou příležitost k cestování a otevřely hranice 20 evropských zemí. Tak si projekt InterRail Pass, který měl původně být jen dočasnou iniciativou u příležitosti 50. výročí založení UIC (International Union of Railways - Mezinárodní asociace železničních přepravců), získal velkou popularitu a je od té doby na trhu.
V současné době platí jízdenky InterRail Global Pass ve 30 zemích Evropy a nabízí tak mnohem větší svobodu než kdykoli předtím. Během let se z průkazů InterRail Pass stal produkt pro lidi „každého věku“, protože cestování s jedinou časovou jízdenkou si i nadále udržuje své kouzlo a přitažlivost pro všechny věkové skupiny.
Časové jízdenky InterRail Passes jsou v současné době k dispozici zákazníkům všech kategorií (studentům, výletníkům, rodinám, obchodním cestujícím i dospělým) a oslovují každého, kdo má smysl pro dobrodružství. Třemi nejoblíbenějšími zeměmi, které jejich držitelé navštěvují, jsou Německo, Francie a Itálie, následované Švýcarskem, Rakouskem, Nizozemím, Švédském a Dánskem.
V roce 2011 cestovalo s jízdenkami InterRail Pass více než 248 tisíc lidí. 78.9% z nich představovala mládež do 26 let, 17.4% z nich představovali dospělí a děti a 3.7% z nich byli senioři.
"Časové jízdenky InterRail byly dlouhodobě spojovány s mladými, nakonec se z nich však stal produkt pro každého. Cestování po železnici je romantické, nabízí svobodu a nezávislost, kterou žádný jiný způsob dopravy nedokáže nabídnout. Díky těmto aspektům věříme že tyto jízdenky budou i v následujících 40 letech oslovovat široké skupiny zákazníků," řekla marketingová ředitelka firmy Eurail Group, Ana Dias e Seixas.
Firemní webové stránky a tiskové centrum firmy Eurail Group G.I.E.: http://www.eurailgroup.org
Fotogralerie Eurail : http://eurail.informationstore.net
Zdroj: Eurail Group G.I.E.
Kontakt pro tisk: Ana Dias e Seixas & Ellie Kingswell, E-mail: pressinfo@eurailgroup.org, Tel.: +31(0)30-7516-500