Bayer MaterialScience se bude jmenovat Covestro * Vstup nové společnosti na burzu plánován nejpozději v polovině roku 2016

Patrick Thomas, CEO Bayer MaterialScience a budoucí CEO společnosti Covestro

Patrick Thomas, CEO Bayer MaterialScience a budoucí CEO společnosti Covestro

Společnost Bayer oznámila, že se její divize MaterialScience přejmenuje na Covestro. Změna vejde v platnost 1. září 2015. Úmysl osamostatnit Bayer MaterialScience byl uveřejněn v září 2014.

Název Covestro je složen z kombinace slov, která vyjadřuje identitu nové společnosti. Písmena C a O vycházejí ze spolupráce (COllaboration), VEST značí společnost, která investuje (inVESTment) do nejlepšího vybavení svých výrobních zařízení. Poslední písmena STRO poukazují na sílu (STROng) společnosti. Společnost, které je silná v inovacích, má silné postavení na trhu a má silnou oporu ve svých zaměstnancích.

CEO Bayer MaterialScience a budoucí CEO společnosti Covestro, Patrick Thomas řekl: "Covestro představuje odvážné nové směřování a jasnou budoucnost na inovace zaměřené společnosti vyrábějící polymery. Jsme společnost, která se opírá o silný a zkušený management, který prokázal vynikající schopnosti a plné odhodlání vytvářet hodnoty. Máme loajální a oddané zaměstnance, s nimiž můžeme s jistotou budovat náš budoucí úspěch," dodal. Název je součástí firemní identity Covestro, jakož i výrazná nová barevná značka plná života.

"Vybrali jsme si za svůj název Covestro, protože odráží tuto vzrušující příležitost, při níž budeme muset využít naše silné stránky ještě rychleji, efektivněji a flexibilněji," řekl Thomas. "Nový název je součástí značky a identity vytvořené na základě podnětů od zaměstnanců, zákazníků a dodavatelů, jakož i dalších, kteří mají k naší společnosti blízko, a odráží naši inovativnost, talent a velké plány. Jsem si zcela jist, že nám zvolený název pomůže vás inspirovat a sebe motivovat na naší nové cestě do budoucnosti."

Thomas uvedl, že samostatnost přinese nové společnosti větší flexibilitu, aby nezávisle sledovala své obchodní cíle. "Mezi související platformy bude patřit naše vedoucí postavení na trhu, příznivá dynamika v našem odvětví, naše nejmodernější báze aktiv s předními technologiemi zpracování, portfolio včetně velmi ceněného speciálního oboru podnikání, jakož i vynikající tým vysoce kvalifikovaných a motivovaných zaměstnanců," řekl.

Bayer: Science For A Better Life (Věda pro lepší život)

Bayer je celosvětově působící společnost, jejíž hlavní kompetence spadají do oblasti zdravotní péče, zemědělství a high-tech polymerních materiálů. Jakožto firma založená na inovacích, Bayer nastavuje trendy v oblastech vývoje a výzkumu. Výrobky a služby společnosti Bayer jsou vyvinuty tak, aby byly ku prospěchu lidí a pomáhaly zlepšovat kvalitu jejich života. Zároveň se skupina Bayer podílí na společenském rozvoji prostřednictvím inovací, růstu a zvyšování výnosové síly. Bayer usiluje o dodržování zásad trvale udržitelného rozvoje a plní roli sociálně a společensky odpovědného korporátního subjektu. Ve fiskálním roce 2014 společnost Bayer zaměstnávala 118.900 lidí a dosáhla tržeb ve výši 42,2 mld. EUR. Kapitálové výdaje dosáhly 2,5 mld. EUR, investice do výzkumu a vývoje činily 3,6 mld. EUR. Více informací najdete na www.bayer.com.

Poznámka pro editory:

Fotografie v tiskové kvalitě lze stáhnout na naší stránce na adrese www.news.bayer.com.

Kontakt:

Günter Forneck, Tel. +49 214 30-50446

E-Mail: guenter.forneck@bayer.com

Christian Hartel, Tel. +49 214 30-47686

E-Mail: christian.hartel@bayer.com

Více informací najdete na www.bayer.com.

RN(2015-0207E)

Prohlášení o budoucím vývoji

Tato zpráva obsahuje prohlášení o budoucím vývoji založená na aktuálních úvahách či prognózách, k nimž dospěl management skupiny Bayer Group nebo dílčích skupin. Následkem různých známých i neznámých rizik, nejistot a jiných faktorů mohou být odlišnosti mezi skutečnými budoucími výsledky, finanční situací, vývojem či výkonem společnosti a zde uvedenými odhady. Tyto faktory zahrnují také faktory zmíněné ve veřejných prohlášeních společnosti Bayer, která jsou k dispozici na webové stránce www.bayer.com. Společnost na sebe nebere žádnou odpovědnost za aktualizaci těchto prohlášení o budoucím vývoji nebo za jejich úpravu v souladu s budoucími událostmi či vývojem.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Keywords ČR-trh-burzy-farmacie-chemie-firmy-Bayer

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Finance, economics
Business, marketing
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.