16. Mezinárodní Job Days / kariérní dny pro ošetřovatelství, ergoterapii a fyzio

Ve dnech 24. a 25. října 2025 otevře renomovaná Agentura RTK International z Prahy brány Job Days / kariérních dnů pro ošetřovatelství, ergoterapii a fyzioterapii přímo v Praze v NH Prague City hotelu, Mozartova 261/1, Prha 5. Tato akce nemá v České republice obdoby a koná se 24. října od 10:30 do 17:30 a 25. října od 10:00 do 15:00. Je určena pro zdravotní sestry, ošetřovatele, pečovatele o seniory, osoby měnící povolání, ergoterapeuty, fyzioterapeuty, studenty a žáky škol, kteří se chtějí seznámit s novými kariérními možnostmi. Registrace není nutná, a to ani pro pohovory s klinikami.

Na výběr je více než 200 volných míst ve všech profesích v oblasti péče a terapie – od ošetřovatelů po zdravotní sestry, pečovatele o seniory nebo fyzioterapeuty/ergoterapeuty. Řada špičkových klinik se v Praze představí poprvé, mezi nimi kliniky z Itálie a Jižního Tyrolska, které slaví svou premiéru, stejně jako špičkové kliniky z České republiky, Německa a Rakouska. Kliniky přijíždějí se svými vedoucími pracovníky, aby umožnily individuální rozhovory o kariérních možnostech, stážích a praxích pro studenty a žáky, jakož i o kariérních možnostech pro zdravotní sestry, pečovatele o seniory, ergoterapeuty, fyzioterapeuty a osoby měnící povolání.

Kromě odborné výměny informací čeká na účastníky bohatý doprovodný program s tombolou – vstup na akci a účast v tombole jsou pro odborné návštěvníky zdarma. Partneři a rodinní příslušníci odborných návštěvníků jsou srdečně vítáni a není stanoven žádný dress code.

 

Kontakt:

pr@agentura-rtk.cz

www.agentura-rtk.cz

 

 

Klíčová slova ČR-zdraví-práce-Job Days-Agentura RTK international

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.