České firmy mohou publikovat své tiskové zprávy v Polsku

České společnosti, úřady a firmy mohou od začátku letošního roku publikovat své tiskové zprávy v Polsku. Národní zpravodajské agentury ČTK a PAP, konkrétně jejich PR divize Protext a MediaRoom, se dohodly, že komerční tisková sdělení českých společností budou publikována za výhodných podmínek v distribučním kanále agenturního zpravodajství v servisu polské agentury PAP. Dostanou se tak do téměř všech polských médií i k velkému počtu firemních odběratelů.

"Předpokládám, že možnost publikace zpráv v Polsku ocení především ty firmy, které chtějí vstoupit na polský trh, anebo ty společnosti, které tam hledají partnery a dodavatele," komentoval dohodu ředitel pro strategii a rozvoj ČTK Jaroslav Kábele.

Servis PAP MediaRoom funguje podobně jako služba Protext, kterou ČTK nabízí pro vydávání firemních zpráv v tuzemsku. Zpráva se tak vedle agenturního zpravodajství dostane téměř ke všem médiím, ale také k velkému počtu firemních odběratelů i veřejnosti.

"Kromě polského PAPu máme partnery i mezi jinými agenturami, což nám umožňuje zprostředkovat publikaci tiskových zpráv našich klientů téměř kdekoli ve světě," dodává Kábele.

Podobně funguje publikování tiskových zpráv i opačným směrem. Polské firmy mohou prostřednictvím PAP poslat zprávy do ČTK a ta se postará o jejich distribuci v Česku.

O polské tiskové agentuře PAP

PAP je největší polská tisková agentura. Shromažďuje, zpracovává a předává objektivní a komplexní informace z domova i ze zahraničí. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu připravuje 250 novinářů a 40 fotoreportérů informační služby, které využívají média, instituce, úřady, podnikatelé a investoři.

O České tiskové kanceláři

Česká tisková kancelář (ČTK) je národní tisková a informační agentura založená v roce 1918. ČTK je veřejnoprávní instituce, politicky i ekonomicky nezávislá. Ve své práci se řídí heslem: spolehlivost - rychlost - nezávislost. Komerční službu pro zveřejnění tiskových zpráv Protext agentura zavedla v roce 1999.

Klíčová slova ČR-Polsko-média-PAP-ČTK

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.