LivingKitchen 2011: Plán výstaviště a seznam vystavovatelů je nyní k dispozici na internetu

•Premiérové akce v lednu 2011 by se mělo zúčastnit více než 150 vystavovatelů z různých zemí

•Haly 4 a 5.2 jsou již plně obsazené

•Světová jednička v oblasti kuchyní Německo pořádá působivou prezentaci domácí scény

Křížový odkaz: Fotografie jsou k dispozici prostřednictvím evropské tiskové agentury epa european pressphoto agency a můžete si je bezplatně stáhnout na adrese: http://www.presseportal.de/story.htx?firmaid=8249

Odpočítávání začalo. Již za pouhé čtyři měsíce otevře veletrh LivingKitchen poprvé své brány. Vše nasvědčuje tomu, že premiéra bude úspěšná. “Po překročení magického čísla 100 registrací v létě nyní očekáváme konečný počet asi 150 vystavovatelů. To znamená, že prvotní cíl 70 účastníků jsme více než zdvojnásobili,” řekl Gerald Böse, generální ředitel společnosti Koelnmesse. “Skutečnost, že výstavní plocha na rozloze více než 40,000 m2 bude věnována kuchyním ve smyslu obytného prostoru, znamená, že veletrh LivingKitchen bude od samého začátku největší a nejkompletnější výstavou zaměřenou na kuchyně, která kdy byla v Německu uspořádána,” pokračoval Böse. Úspěšný recept na tento vývoj představuje výhledová koncepce, kterou navrhla společnost Koelnmesse ve spolupráci s představiteli tohoto průmyslového odvětví, maloobchodním sektorem a příslušnými asociacemi. Plán výstavy, který je momentálně k dispozici online spolu s aktuálním seznamem vystavovatelů ke dni 16. září, poskytuje o této akci stručný přehled.

Největší veletrh ve střední Evropě, výstava LivingKitchen, podtrhne zkušenosti s návrhy a technologií v kuchyňském sektoru a poskytne svěží impulz pro prodej. Asociace německého nábytkářského průmyslu (Verband der Deutschen Möbelindustrie, VDM) nedávno uvedla stabilní čísla z poloviny roku a upravila svou předpověď pro celý rok 2010. Vzhledem ke stabilizaci domácího podnikání a zejména díky výraznému nárůstu zahraničního obchodu, se v roce 2010 očekává nárůst obratu o 1 až 3 procenta. Asociace německých výrobců nábytku (Verband der Deutschen Küchenmöbelindustrie, VdDK) zveřejnila podobná čísla. Na veletrhu Living Kitchen budou stejnou měrou zastoupeni i výrobci domácích spotřebičů. V posledních letech byl tento sektor schopen stavět na stabilní domácí poptávce a nyní znovu zaznamenal rozvoj exportu. V tomto kontextu hraje významnou roli skutečnost, že výrobci kuchyní a domácích spotřebičů v Německu zaujímají na světovém trhu přední místo.

Výstava LivingKitchen má tudíž všechny základní předpoklady k tomu, aby se stala nejvýznamnější platformou, pokud jde o kuchyně, ve světové historii. Jedná se o „dvojitou“ akci, mezinárodní veletrh nábytku a kuchyní pořádaný ve stejnou dobu na stejném místě je zárukou toho, že návštěva této akce bude stát dvojnásobně za návštěvu.

Výstava LivingKitchen je optimálně zakotvena v rámci veletrhu imm cologne, přímo mezi halami 2 až 11. A to není všechno: v pasáži mezi halami 4 a 5 bude na velkém pódiu probíhat pestrý doprovodný program. Zábavný program o vaření “Cooktainment” pod vedením šéfkuchařů Johanna Lafera, Franka Buchholze a Nelsona Müllera bude situován přímo uprostřed haly 4.1. Organizátoři výstavy LivingKitchen začlenili rovněž speciální výstavní plochu pro interzum do haly 4.1.

Aktuální novinky o doprovodném programu, plánky výstaviště a mnoho dalších informací naleznete na internetové adrese http://www.livingkitchen-cologne.de.

LivingKitchen: nová mezinárodní událost ve světě kuchyní

Premiéra: 18. až 23. ledna 2011,

Paralelně s výstavou imm cologne 2011.

Kontakt:

Markus Majerus

Tel: + 49 221 821-2627

Fax: + 49 221 821-3417

E- Mail: m.majerus@koelnmesse.de

Koelnmesse GmbH

Messeplatz 1

50679 Köln

Postfach 21 07 60

50532 Köln

Německo

Tel:+49 221 821-0

Fax:+49 221 821-2574

info@koelnmesse.de

http://www.koelnmesse.de

Klíčová slova Německo-trh-trendy-obchod-Koelnmesse GmbH

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.