Noví zákazníci na celém světě přejí úspěch přednímu poskytovateli čistě softwarových řešení a provozovateli kontaktního centra.
Společnost Easyphone, přední poskytovatel čistě softwarových řešení pro dnešní univerzální kontaktní centrum, oznámila, že uzavřela několik dohod se zákazníky v bankovním a finančním sektoru. Ty zahrnují:
- Mellon Collection Services
- Interleasing
- Finibanco
V současnosti více než 80 bankovních a finančních institucí včetně čtyř z desíti největších bank dnes používá Easyphone.
"Bankovní a finanční služby jsou velmi podnětným odvětvím s ohledem na propojení informačních technologií s očekáváními očekávání zákazníků," uvedl viceprezident Easyphone pro EMEA a latinskou Ameriku Fernando Brito Barros. "Easyphone má širokou řadu nabídek na pomoc finančním institucím zajistit kontakt se zákazníky, předvídat nové požadavky a potřeby zákazníků a rychle se jim přizpůsobit, což je klíčovou součástí efektivního prosazování strategie CRM v dnešním konkurenčním prostředí."
Společnost Mellon Collection Services zvyšuje efektivitu každého kontaktu. Společnost Mellon, s ústředím v Řecku a zabývající se odkupováním dluhů, si vybrala Easyphone jako rámec pro poskytnutí lepších nástrojů svým 48 obchodním zástupcům a informací k rychlejšímu vyřízení každého zákaznického případu. Mellon bude používat moduly pro předvídavé vytáčení čísel, počítačovou telefonní integraci, zprávy dozoru, aplikace a sestavování kampaňových skript stejně jako aplikace rozhraní pro zástupce.
Nové parametry kontaktního centra s možností CTI budou nastaveny na odfiltrování hovoru když je linka obsazena nebo nikdo neodpovídá, tak, aby operátoři spojovali hovory pouze při dosažení kontaktu, což je funkce která významně zvýší produktivitu zástupců. Software Easyphone také umožní manažerům kontaktních center vytvářet a řídit sofistikované výstupové kampaně.
Interleasing se liší ve službách
Interleasing založený v Belgii je rychle se rozvíjejícím partnerstvím mezi společnostmi zabývajícími se správou a leasingem vozových parků. Interleasing nyní pracuje s realizačním partnerem Belgacom na budování nového kontaktního centra, které bude nabízet kombinaci automatické svépomoci prostřednictvím interaktivní zpětné hlasové technologie (IVR), stejně jako vysoce sofistikované individuální kontakty přes podpůrné středisko se 70 zástupci. Zástupci budou schopni vyřizovat příchozí podpůrné hovory a výchozí telemarketingové hovory, to vše v rámci stejného systému. Ještě důležitější je, že zákazníci vyžadující specializované informace mohou být přepojeni na specialisty společnosti, kteří nepatří k personálu podpůrného střediska, a vytváří se tak "virtuální" kontaktní středisko, které zahrnuje celou organizaci. Předem integrovaný software Easyphone ušetřil Easyphone náklady na integraci telefonistů v rámci vnitřních řešení, jako jsou operátoři, IVR a pracovníci provádějící přesměrování hovorů.
S použitím řešení Easyphone bude Interleasing schopen bezproblémově integrovat čtyři ústředny Alcatel 4400 tak, že budou fungovat jako jediný virtuální kontaktní bod pro všechny zákazníky. Jak uvedl ředitel Interleasing IT Jos Van Roosbroeck: "Aplikace Easyphone nám umožní poskytovat našim zákazníkům velmi rozmanité služby."
Finibanco nabízí vyspělé bankovní služby
Portugalská Finibanco nedávno uvedla na trh novou telefonní a domácí internetovou bankovní službu zvanou Finibanco online. Finibanco bude používat softwarové moduly Easyphone na automatické shromažďování základních informací o zákaznících přes interaktivní hlasový záznamník a bude je směrovat na příslušného zástupce v kteroukoliv dobu, kdy si zákazník bude přát hovořit živě. S pomocí EASYscript, aplikační pomůcky zástupců, ustanoví banka obchodní pravidla pro automatické řízení zástupců prostřednictvím jejich hovorů a v případě potřeby je upozorní prostřednictvím telefonních skriptů. Do budoucnosti plánuje banka začlenit do systému vstup na internet, aby se zvýšila integrace mezi internetovým bankovnictvím a telefonními bankovními službami. Instalace hovorového centa Finibanco se uskutečňuje na pobočkové ústředně Meridian PBX z Nortel.
O společnosti Easyphone a jejích produktech
Easyphone je předním poskytovatelem čistě softwarových řešení pro globální kontaktní centra. Společnost působící v pacifické Asii, severní, střední a jižní Americe a v Evropě disponuje více než 150 kontaktními středisky všech velikostí a společnosti se obracejí na Easyphone pro kompletní integrovaná softwarová řešení která jsou jednoduše implementovatelná, a podporují stávající telefonní technologické investice. Software Easyphone nabízí funkce, které zahrnují: bezproblémovou integraci CTI, příchozí, odchozí a smíšené hovory, interaktivní hlasovou odpověď (IVR), webová řešení kontaktních center, nahrávání hovorů a další možnosti. Text plného tiskového sdělení lze najít na adrese http://www.easyphone.com/news/releases.
ots Original Text Service:
Easyphone Inc. Internet: http://www.newsaktuell.de
Tiskový kontakt na společnost ve vašem regionu. Annabel Earle ze společnosti Easyphone Corporate Marketing, Lisabon, +351-1- 720-5050, nebo Jose Duarte Ramos ze společnosti Easyphone Marketing, Paris, +33-1-55-04-88-44
Webová stránka: http://www.easyphone.com