Služba Sklik s úspěchem na reklamním trhu a v ostrém provozu

Více než 200 tisíc zákazníků denně přivede na webové stránky inzerentů nová služba Sklik. Na principu PPC (Pay per Click) ji Seznam veřejně testoval od června loňského roku. Od 16. února 2007 je v ostrém provozu a už teď je jasné, že na reklamním trhu uspěla.

Služba založená na systému PPC (Pay per Click) má pro inzerenty hned několik výhod: reklama je tu velice přesně zacílena, a tak oslovuje především ty uživatele, kteří hledají informace, služby nebo zboží na internetu. Sklik je dobře chráněn před neplatnými prokliky a s minimální cenou 20 haléřů za proklik je na českém internetu nejlevnější. Inzerent si může sám nastavit jak celou reklamní kampaň, tak cenu za proklik. Tím má kontrolu nad svými penězi a přesně vidí, kolik uživatelů navštívilo jeho webové stránky z reklamy v Skliku.

Pokud klient nechce se službou pracovat sám, může využít profesionální pomoc Seznamu, tzv. optimalizaci. Ta mu vytvoří nejen klíčová slova pro snadné hledání jeho webových stránek, ale doporučí i vhodné nastavení kampaně a cenu za jeden proklik. Ke vstupu do služby stačí pouhá registrace na kterékoliv službě Seznamu a přihlášení na adrese http://www.sklik.cz.

Více informací o službě je také adrese http://sklik.cz.sblog.cz/

První dny svého již definitivního provozu na českém internetu zahajuje Sklik s výbornou bilancí: na 5.000 aktivních účtech zobrazuje více jak 40.000 aktivních inzerátů.

"Ze všech služeb Seznamu je Sklik nejrychleji rostoucí službou s velkým obchodním a inzertním potenciálem. Budeme rádi, pokud jí tento trend vydrží co nejdéle," hodnotí první výsledky Skliku ředitel Seznamu Pavel Zima.

Kontakt:

Mgr. Rita Gabrielová, tisková mluvčí Seznam.cz, a.s.

e-mail: rita.gabrielova@firma.seznam.cz

mobil: 720 365 645

tel: +420 257 313 130

fax: +420 257 313 186

Klíčová slova ČR-internet-reklama-Seznam.cz-PROTEXT-OPRAVA

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.