Konference CSC Exchange letos o vztazích se zákazníky

Společnost Computer Sciences Corporation (NYSE: CSC) oznámila, že její devátá výroční konference CSC Exchange se bude konat v bostonském Marriott Copley Place od 11. do 14. července.

CSC Exchange, která je považována za jednu z předních podnikatelských konferencí na světě, má letos téma "Customer Reach: Empowering the Enterprise for Growth" (Kontakt se zákazníkem: posílení růstu podniku). Třídenní konference se zaměří na důležitost řízení vztahů se zákazníky a maximalizaci rentability u zákazníků a poskytne nové pohledy na odbyt, servis a marketing umožněný technologií.

Do programu budou patřit i fóra, vedená předními světovými praktiky z oblasti podnikatelské strategie, procesů a technologií. K význačným klíčovým řečníkům budou patřit Gary Hamel, předseda představenstva společnosti Strategos a profesor na Harvard Business School a hostující profesor na London Business School, Louis Stern, profesor marketingu na Northwestern University při Kellogg Graduate School of Management a Jim Collins, spoluautor knihy "Built to Last" (Budovat na výdrž).

letošní program bude zahrnovat vzdělávací fóra, která se budou zabývat novými způsoby podnikání na dnešním trhu se zaměřením na zákazníka. Budou se také pořádat interaktivní panelové diskuse s předvedením případových studií předních společností, například British Aerospace, Dr. Pepper/Seven Up a General Dynamics Corporation.

S cílem pomoci společnostem měnit způsoby, jimiž prodávají své výrobky a poskytují podporu zákazníkům se prezentace budou zabývat tím, jak mohou společnosti transformovat data do obchodního know-how za účelem podpory růstu podniku, jak se mají organizace přesunout do prostředí, kde odbyt, servis a podpora rozhodování jsou poháněny technologiemi, jak měřit rentabilitu investic a jak identifikovat růstové iniciativy.

Další informace o CSC Exchange je možné získat na webové stránce společnosti na adrese www.csc.com., kde je také možné se zaregistrovat.

Computer Sciences Corporation pomáhá klientům v průmyslu a vládním organizacím používat informační technologie k dosahování strategických a provozních cílů. Společnost vyvíjí individuální podnikatelská řešení, která nabízí 50.000 zaměstnanců CSC ve více než 700 kancelářích po celém světě, a to v oblastech jako technologie a integrace řízení a informací, podpora provozních činností a zadávání řešení informačních služeb vnějším organizacím (outsourcing).

Od svého založení v roce 1959 je CSC známá svou flexibilitou ve svých vztazích s klienty. Společnost má četné smlouvy s hardwarovými a softwarovými společnostmi a je tak schopná identifikovat a dodat řešení speciálně přizpůsobená potřebám každého klienta. CSC měla za dvanáct měsíců do 2.dubna 1999 tržby 7,7 miliardy USD. Její ústředí je v městě El Segundo v Kalifornii. Další informace jsou na webové stránce společnosti na adrese www.csc.com.

ots Original Text Service: Computer Sciences Corporation

Internet: http://www.newsaktuell.de

Kontakt: Lisa Meyer, Public Relations Manager, Consulting, 973-243-7735, lmeyer3@csc.com, nebo Frank Pollare, Director, Public Information, 310-615-1601, fpollare@csc.com, oba Computer Sciences Corporation

Webová stránka: http://www.csc.com

Klíčová slova CSC

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.