Estee Lauder Companies a Sean John se dohodli na vývoji a propagaci nové kolekce vůní * Hip Fashion House založený vizionářem zábavy Seanem Combsem vstupuje d

Estee Lauder Companies Inc. (NYSE:EL) dnes oznámila, že podepsala dlouhodobou licenční smlouvu se Seanem Johnem, výrobcem moderního oblečení značky založené Seanem "P. Diddy" Combsem. Dle této exkluzivní dlouhodobé smlouvy, která vstupuje v platnost dnes, Estee Lauder Companies vytvoří a bude propagovat novou kolekci vůně pod značkou Sean John. Bližší podmínky nebyly uvedeny.

V komentáři k této smlouvě William P. Lauder, ředitel Estee Lauder Companies, řekl: "Toto je výjimečná příležitost stát se partnerem jedné z nejrychleji rostoucích a nejdynamičtějších značek módy pro mladé na trhu a partnerem taktéž muži, který si vybudoval fenomenální reputaci určováním trendů v hudbě, módě i obchodu. Na spolupráci s ním i týmem Seana Johna se těšíme, neboť oni do vůně vkládají svou vizi a kreativitu.

"Lidé se vyjadřují mnoha způsoby - svou hudbou, tím, jak se oblékají a také vůní, kterou si vybírají, takže rozhodnutí vytvořit vůni bylo pro mne velice přirozené," řekl pan Combs. "Vytvoření vůně Sean John pro Novou Ameriku má mnohé paralely se způsobem, jakým navrhujeme oblečení nebo nahráváme skvělou muziku. Těšíme se na zkoumání možností s Estee Lauder Companies. Je neskutečně vzrušující pracovat se skupinou, která může tomuto projektu přinést tolik odborných znalostí, zkušeností a podnětů."

Na vývoj nové kolekce vůní bude dohlížet John Demsey, President M-A-C, který se zaměří na vývoj značky Sean John navíc ke svým povinnostem v M-A-C. Pan Demsey, jeden z nejuznávanějších čelních představitelů průmyslu krásy, je známý nejen určováním trendů, ale i svou kreativitou a propojením s mladými zákazníky.

"Sean Combs - Velký Gatsby naší doby," řekl pan Demsey. "Těším se, že tento projekt povedu a že budu pracovat se Seanem, visionářem s jedinečnou intuicí, která nutí lidi, aby chtěli vidět, nosit a poslouchat všechno, co vytvoří.

"Když jsme Sean Combs a já začínali s touto společností, měli jsme dlouhodobou vizi vytvořit značku životního stylu," řekl Jeffrey Tweedy, výkonný viceprezident firmy Sean John. "Partnerství s Estee Lauder je tedy další logický krok ve vývoji značky globálního životního stylu."

Sean John rychle dosáhl reputace dobře vypracovaného, sofistikovaného, nadčasově módního oblečení, které odráží městskou citlivost a styl. Stal se jedním z nejrychleji rostoucích a nejvlivnějších módních domů na trhu a prodává se v obchodech včetně obchodních řetězců a obchodních domů společnosti May, Carson-Pirie-Scott, Burdines and Belks. Editoři časopisů hodnotí kolekci příznivě, včetně Anny Wintour z Vogue, a třikrát byla nominována na cenu Council of Fashion Designers of America's Menswear (cena Rady módních návrhářů americké pánské módy, pozn. překl.), včetně roku 2004, a dvakrát na cenu Perry Ellis Menswear (cena Perryho Ellise pro pánskou módu, pozn. překl.).

Pan Combs, vychvalovaný pro své vize, kreativitu, a přirozenou inteligenci, je fenomenálně úspěšný hudební producent, nahrávající umělec a herec a stejně tak i jednatel a zakladatel světové zábavné skupiny Bad Boy Worldwide Entertainment Group. Pomohl v kariéře mnoha populárním hip-hopovým a rapovým umělcům zatímco sám vydával čtyři vlastní alba, včetně "No Way Out", oceněného cenou Grammy. Také se objevil ve filmech "Made" a "Monster's Ball" a v současnosti hraje na Broadway roli Waltera Lee Youngera v oživené hře Lorraine Hansberry "Raisin in the Sun". Ve svých mnoha filantropických aktivitách se zaměřuje na vzdělávací programy a aktivity pro městkou mládež.

Sean John, soukromá společnost, byla založena hudebním idolem a producentem Seanem "P. Diddy" Combsem a v módě debutovala s kolekcí pánského sportovního oblečení pro sezónu Jaro 1999. S ročním prodejem přes 350 milionů USD ve Spojených Státech se současná kolekce pánského sportovního oblečení prodává v lepších odděleních a speciálních obchodech po celé zemi, ale taktéž i vybranými obchodníky po celém světě.

Estee Lauder Companies je jedna ze světových vedoucích výrobců a promoterů kvalitní péče o pleť, makeupů, vůní a výrobků péče o vlasy. Výrobky firmy se prodávají ve více než 130 zemích územích pod známými obchodními značkami včetně Estee Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Origins, M-A-C, La Mer, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Donna Karan, Aveda, Stila, Jo Malone, Bumble and bumble, kate spade beauty, Darphin, Michael Kors a Rodan & Fields. Některá prohlášení včetně těch, která obsahují slova jako "vůle" a vyjádření v číslech, zahrnují rizika a nejistoty, uvedená v této tiskové zprávě mají charakter tzv. předpovědi do budoucna. Faktory, které by mohly způsobit, že roční výsledky se budou materiálně odlišovat od těchto do budoucna pozitivních prohlášení zahrnují následující:

(1) zvýšenou konkurenční aktivitu od společností v oblasti péče o pleť, makeupu, vůní a v obchodě s péčí o vlasy, kde některé mají lepší zdroje než má společnost;

(2) schopnost společnosti vyvíjet, vyrábět a propagovat nové výrobky, na kterých budou možná budoucí provozní výsledky závislé;

(3) konsolidace, restrukturalizace, bankroty a reorganizace v průmyslu obchodu, které způsobí růst počtu obchodů prodávajících výrobky společnosti, růst koncentrace vlastnictví v průmyslu obchodu, vlastnictví obchodníků konkurenty společnosti a vlastnictví konkurentů zákazníky společnosti, kteří jsou současně i prodejci;

(4) změna v preferencích zákazníků, co se týče místa a způsobu nakupování typů výrobků a služeb prodávaných společností;

(5) sociální, politická a ekonomická rizika v domácí a zahraniční výrobě společnosti, v distribuci a prodeji, včetně změn v zahraničních investicích, obchodní politice a zákonech hostujících zemí a Spojených Států;

(6) změny v zákonech, ustanoveních a politice, které ovlivňují nebo ovlivní obchod společnosti, včetně změn v pravidlech účetnictví, v zákonech a ustanoveních k daním, v obchodních pravidlech a celních zákonech, a příjmech a nákladech na legální nebo řádné postupy;

(7) fluktuace cizích měn, které ovlivňují výsledky provozu společnosti a hodnotu její zahraničních aktiv, ceny, za které společnost a její zahraniční konkurence prodávají výrobky na stejných trzích a provozní a výrobní náklady mimo území Spojených Států;

(8) změny v globálních nebo lokálních ekonomických podmínkách, které by mohly ovlivnit nakupování zákazníků, ochotu zákazníků cestovat, finanční sílu zákazníků společnosti, cena a dostupnost kapitálu, který bude společnost potřebovat na nové vybavení, budovy nebo akvizice, a nutné předpoklady pro případ kritických účetních odhadů společnosti;

(9) pozdržení v expedicích, vyčerpání zásob a zvýšení výrobních nákladů z důvodu narušení provozu v kterékoli provozovně, které z důvodu konsolidace ve výrobních provozech společnosti teď vyrábí téměř celé zásoby jednotlivých typů výrobků (tj. focus factories, továrny se zaměřením);

(10) ceny nemovitostí a jejich dostupnost, které mohou ovlivnit schopnost společnosti zvýšit počet prodejních míst výrobků a náklady spojené s provozem našich ostatních provozoven;

(11) změny ve výrobním mixu na výrobky s nižšími zisky;

(12) schopnost společnosti získat nebo vyvinout nové informační nebo distribuční technologie v odpovídajícím čase a odhadnutých nákladech;

(13) schopnost společnosti využít příležitostí ke zvýšení účinností jako je například globalizace a integrovat tyto obchody a realizovat jejich hodnotu;

(14) konsekvence týkající se současných událostí na Středním Východě, včetně dalších útoků, odvety a hrozbu budoucích útoků nebo odvety.

Kontakt: The Estee Lauder Companies Inc., New York

Media Relations:

Sally Susman, 212-572-4430

anebo

Nathalie Moar, 212-965-6331

anebo

Investor Relations:

Dennis D'Andrea, 212-572-4384

anebo

Sean John

Paul Witt, 212-730-0096 ext. 1134

Klíčová slova PROTEXT-USA-chemie-kosmetika-styl-Estee Lauder

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Chemický a farmaceutický průmysl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.