Velký závazek, který si předsevzala společnost Hewlett-Packard HP), přinese zákazníkům řešení s vyššími možnostmi. Společnost Hewlett-Packard (NYSE: HWP) představuje patentované nástroje a vylepšené procesy, které dramaticky zkrátí dobu, která je potřebná na obnovení zákaznického systému po kolapsu. Nedávné testy ukázaly možnost snížit tuto dobu o více než osm hodin.
Tradiční poskytovatelé obchodních, či kolaps napravujících služeb nedodávali zákazníkům nic jiného než jenom náhrady za hardwarovou konfiguraci. Obnovovací služby společnosti HP stojí na význačném a vysoce školeném týmu profesionálů. Nabídka služeb zákazníkům se tak liší od ostatních celkovým obnovovacím procesem. Mnozí konkurenti se prostě jenom soustředí na poskytování technické asistence na poli Unix.
HP nyní učinila další významný krok na cestě k vyšší rychlosti a bezpečnosti tím, že představuje softwarový nástroj, který zákazníkovi automaticky obnoví systémové prostředí.
Ten urychluje postup programových kroků u standardních nápravných služeb HP (HP Standby, HP Mobile a HP Backup) tak, že ze systémů, které mohou běžet 24 hodin, vytváří systém, který je připraven po dobu 24 hodin data přijímat. To je docela významný rozdíl.
Veškeré evropské nápravné služby společnosti Hewlett-Packard, které jedou na konfigurace HP-UX, budou zásobovány balíčky sesbíraných softwarových dat, které se budou používat ve spojení se službami Critical Systems Support a Business Critical Suppor společnosti Hewlett-Packard. Tento sběrný nástroj funguje po každé změně systémového prostředí. Výstup následně slouží jako vstup k novému tvořícímu nástroji, který vytváří objemové skupinky, logické skupinky, naplňuje systémy požadovaným blokem a velikostmi fragmentu, kupí souborové systémy a vytváří požadovanou diskovou úpravu.
"Nastavení disku a souborové struktury do HP-UX prostředí je zdlouhavý, vcelku komplikovaný manuální proces," uvedl tvůrce produktu Ralph Barber. "Cítíme, že jde o velké zlepšení, když jsme schopni dokázat to za zlomek dřívějšího času a využít automatický proces, který eliminuje mnohé potenciální zdroje chyb, zatímco kvalita obchodních nápravných služeb se zvyšuje," dodal Barber.
Thomas Nilsson, marketingový ředitel pro obchodní nápravný systém říká, "toto dává naším zákazníkům úroveň služeb, kterou nemůže poskytnout žádný jiný dodavatel. Tento nový nástroj, který nadále zvyšuje naší schopnost podpořit zákazníky v průběhu celého obnovovacím procesu, je jednoznačným důkazem síly celé organizace služeb a podpory společnosti HP."
Nástroj na sběr dat bude distribuován všem uživatelům nápravných služeb HP-UX během května 1999. Nové procesy a nástroje budou připraveny k použití jakmile zákazníci začnou poskytovat konfigurační data u zkoušek a invokací.
O společnosti Hewlett-Packard
Společnost HP je předním globálním poskytovatelem počítačů, nehmotných řešení a služeb pro podniky a domácnosti. Soustředí se na kapitalizaci příležitostí internetu a uvolňování elektronických služeb. HP za fiskální rok 1998 dosáhla příjmu z činností souvisejících s počítači celkem 39,5 miliardy USD.
HP chce na trh uvést novou společnost ("NewCo"), která bude zahrnovat průmyslové testy a opatření, komponenty, chemické analýzy a medicínské divize. Tyto divize dosáhly celkové zisku 7,6 miliardy USD z celkových zisků společnosti za rok 1998. Nová společnost bude mít vedoucí pozici na tomto segmentovaném trhu a jakožto dobře technologicky vybavená se bude soustředit na příležitosti související s vysokým růstem v oblastech komunikace a životních věd.
HP má na celém světě 122.800 zaměstnanců a celkový příjem za fiskální rok 1998 činil 47,1 miliardy USD. Informace o HP, jejích produktech a programu společnosti na rok 2000 lze obdržet na adrese http://www.hp.com. ots Original Text Service: Hewlett-Packard Company Internet: http://www.newsaktuell.de Kontakt: Tomas Nilsson, European BRS Marketing Manager +46-8- 4442257, nebo Tomas_nilsson@hp.com; nebo Ralph Barber, European BRS Product Architect +44-1344- 365755, nebo Ralph_barber@hp.com, oba z HP Webová stránka: http://www.hp.com