Módní značka "per una", exklusivně navrhovaná pro Marks & Spencer Georgem Davisem, britským módním návrhářem, jehož tvorba je inspirována především Itálií a italskou módou, bude uvedena na český trh v březnu 2004.
Název pochází z italštiny a v překladu znamená "PRO NI". A jako výzva zní více než lákavě. Oslovuje mladé dívky a ženy od 25 let, nabízí odvážnější módu pro zákaznice s jasným názorem na odívání a módní trendy, přesto jakoby bez ohledu na věk.
Zboží je nakupováno pouze v limitovaném počtu kusů. K úplným obměnám v sortimentu bude docházet každé čtyři až šest týdnů! Značce je věnován samostatný úsek prodejní plochy a nelze ji přehlédnout. Je nejen viditelně označena, ale také je vystavována na speciálním prodejním zařízení.
V současné chvíli je "per una" prodávána pouze ve 163 britských prodejnách (z 366) a jen 12 franšízách (z 26) po celém světě. Na jaře 2004 uvádí vedle České republiky na trh také Malta. "Per una" bude prodávána v prodejně Marks & Spencer v Nákupní Galerii Myslbek, Praha 1.
Pro bližší informace volejte:
Renata Fišerová (brand manager)
tel.: 2 21 987 225, 603 533 233
e-mail: renata.fiserova@marks-and-spencer.cz