Uproar oznámila výsledky za první čtvrtletí

Uproar Ltd (RIC: EPUB.VI), přední výrobce online herních show a zábavních produktů, dnes oznámil finanční výsledky za první čtvrtletí 1999.

Příjmy za tříměsíční období končící 31. března 1999 byly 963.000 USD. Za stejné období společnost oznámila provozní ztrátu 2,968.000 USD, ve které nejsou započteny jednorázové náklady související s dohodou s Pearson Television, jejíž podrobnosti jsou uvedeny níže. Pro srovnání, v prvním čtvrtletí 1998 příjmy činily 135.000 USD a ohlášená ztráta 660.000 USD.

Společnost přijala politiku vedení a ohlašování finančních údajů v souladu s americkými Všeobecně přijatými účetními zásadami (GAAP). Společnost je přesvědčena, že tato změna usnadní srovnávání mezi Uproar a ostatními společnostmi souvisejícími s Internetem, z nich většina ohlašuje podle amerických GAAP.

"Ve snaze o posílení naší dlouhodobé pozice v sektoru zábavy online Uproar v prvním čtvrtletí učinil řadu strategických kroků," řekl Michael Simon, výkonný ředitel.

V 1. čtvrtletí 1999 Uproar uzavřel obchod s Pearson Television, která společnosti poskytuje exkluzivní práva na online v angličtině na některé Pearsonovy formáty herních show, in-show reklamu Uproar.com a televizní reklamní časy pro Uproar. Výměnou Pearson Television obdržela 10procentní podíl v Uproar Ltd. a výkonný ředitel Pearson Television Greg Dyke se stal členem ředitelské rady Uproar. Uproar rovněž rozšířila počet prodejců v USA ze sedmi na 14 lidí a získala Paula DeBraccia do funkce staršího viceprezidenta pro prodej a obchod. V Evropě společnost vydala v 11 jazycích svou hru Bingo Blitz.

Společnost také dnes oznámila, že požádala o zařazení svých akcií na Easdaq.

Podle dohody mezi Uproar a Pearson Television společnost předala společnosti Pearson 50.000 akcií ze základního kapitálu Uproar. V době jejich předání činila tržní hodnota těchto akcií 24,7 miliónu USD. Společnost odhaduje, že hodnota reklamy, kterou dostala od Pearson Television bude po dobu platnosti dohody 8 miliónů USD. Společnost převzala jednorázový náklad "na oslabení aktiv" ve výši 16,7 miliónu USD, který je rozdílem mezi oběma částkami.

Spotřebitelé a odvětví nadále vykazují silný zájem o zábavní produkty Uproar. Během prvního čtvrtletí se celosvětová registrovaná uživatelská základna firmy Uproar zvýšila z 1,17 miliónu na 1,97 miliónu. Uproar.com získal v kategorii her v prvním čtvrtletí od Coolsiteoftheday.com cenu "Cool Site of Year Award".

Uproar Ltd. vytváří a distribuuje online zábavu a herní show, které lze najít na WWW.UPROAR.COM, WWW.UPROAR.CO.UK, WWW.UPROAR.DE, WWW.AMUSED.COM and WWW.GAMESCENE.COM. Uproar Ltd. (RIC: EPUB.VI)

Uproar Ltd

Konsolidovavný zisk a ztráta

(neauditováno)

Připraveno v souladu s US GAAP

Všechny údaje v amerických dolarech

Tři měsíce končící 31.března

1999 1998 Příjmy $963,000 $135,000 Prodejní náklady $(296,000) $(103,000) Hrubý zisk $667,000 $32,000 Provozní náklady Prodej a marketing $2,555,000 $307,000 Vývoj produktů $311,000 $175,000 Obecné a administrativní $769,000 $210,000 Provozní ztráta $(2,968,000) $(660,000) Oslabení aktiv $(16,674,000) $-- Příjem z úroků, čistý $83,000 $30,000 Devizový zisk / (ztráta) $2,000 $12,000 Ztráta před zdaněním $(19,557,000) $(618,000) Rezerva pro daň z příjmu $(1,000) $(2,000) Čistá ztráta $(19,558,000) $(620,000) ots Original Text Service: Uproar Ltd. Internet: http://www.newsaktuell.de Kontakt: Investor Relations z Uproar, Tel.: (v USA) 1-212-334-5151, linka 309 nebo investorrelations@uproar.com Webová stránka: http://www.uproar.com e-mail: NA_global@newsaktuell.de

Klíčová slova Uproar

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.