Společnost Procter & Gamble i v letošním roce podpořila české komunity. Celkem jim darovala produkty a finanční dotace ve výši 7,726.483 korun

Společnost Procter & Gamble i nadále pokračuje v podpoře lokálních komunit a neziskových organizací. V rámci svého mezinárodního projektu "Vést s láskou" věnovala v letošním roce svým českým partnerským organizacím produkty a finance v celkové výši 7,726.483 Kč, které budou použity na dobročinné účely. Hlavními partnery se pro letošní rok stali Červený kříž a Česká federace potravinových bank. Kromě nich však byly podpořeny i další projekty - například tradiční Vánoční strom přání, díky kterému budou i letos zaměstnanci Procter & Gamble plnit tajná přání dětem z dětských domovů.

Procter & Gamble podporuje české komunity dlouhodobě a s některými svými partnery spolupracuje už desítky let, například s neonatologickými centry a organizací Nedoklubko, které pomáhají předčasně narozeným dětem. Dobročinné aktivity společnosti Procter & Gamble jsou rozmanité a soustřeďují se na pomoc co nejširšímu spektru různorodých komunit. Díky tomu již společnost Procter & Gamble podpořila dětské SOS vesničky, nebo například stála za humanitární pomocí během pandemie covid-19. I v letošním roce se také zaměstnanci z P&G připojili k iniciativě Give & Gain, jejímž cílem bylo zapojení firemních dobrovolníků do různých činností (manuálních i odborných) ve prospěch pomoci komunitám a veřejně prospěšným organizacím.

Společnost Procter & Gamble však nepomáhala jen v Česku. V letošním roce také například podpořila ukrajinské rodiny po vypuknutí války na Ukrajině a poskytla jim miliony svých výrobků každodenní potřeby včetně hygienických potřeb, kosmetiky, čisticích a zdravotních prostředků. Pomáhali ale i zaměstnanci. Tisíce zaměstnanců společnosti Procter & Gamble z více než 40 zemí z celého světa se spojilo a společně uspořádali sbírku na pomoc Ukrajině. V rámci pomoci Ukrajině také společnost Procter & Gamble darovala finanční prostředky svým partnerským organizacím, které na Ukrajině a v sousedních zemích zajišťovaly čistou vodu, potraviny, přístřeší a zdravotní a pečovatelské služby.

"Dobrovolnictví a pomoc potřebným je nedílnou součástí mise naší společnosti a každý rok se snažíme zlepšit každodenní život těm lidem, kteří naši pomoc potřebují. I letos jsme tak spolupracovali s našimi partnerskými organizacemi, jako je Červený kříž, Česká federace potravinových bank a mnoha dalšími, díky kterým můžeme v naší misi konat dobro společně pokračovat," dodává Yvette Krubl, manažerka korporátní komunikace ve společnosti Procter & Gamble ve střední Evropě.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Ariel, Jar, Lenor, Pampers, Ambi Pur, Oral-B, Venus, Satin Care, Always, Head&Shoulders, Pantene, Herbal Essences, Naturella, Gillette, Old Spice, blend-a-med, Lenor Unstoppables, AUSSIE, blend-a-dent, Secret, Discreet, Tampax, Swiffer a Mr. Proper. P&G působí přibližně v 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

Kontakt pro média

Hana Pazderková

hana.pazderkova@neopublic.cz

Klíčová slova ČR-kosmetika-sociální-potraviny-trh-charita-firmy-Procter & Gamble-Neopublic

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.