Mary Kay Inc. oznamuje výběr filmu Forest of Hope na filmové festivaly a účinky výsadby stromů

Společnost Mary Kay Inc., celosvětový zastánce udržitelnosti, s hrdostí oznamuje, že dokumentární film Forest of Hope (Les naděje), jehož je společnost sponzorem a který chce osvětlit boj za záchranu lesů a vyprávět o ochraně přírody a posílení postavení žen, byl oficiálně vybrán na čtyři filmové festivaly.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20221115006123/en/

Film Forest of Hope napsal, režíroval a produkoval výhradně ženský tým. Promítán byl na Mezinárodním filmovém festivalu La Femme, premiérovém filmovém festivalu oslavujícím, podporujícím a propagujícím tvorbu žen producentek, spisovatelek a režisérek z celého světa. Film byl také vybrán na North Dakota Environmental Rights Film Festival, Hot Springs International Women's Film Festival a Green Film Festival.

Společnost Mary Kay, ve spolupráci s organizací The Nature Conservancy, působila jako výkonný producent tohoto krátkého filmu, aby upozornila na příběh Angeliky, vedoucí organizace Mujeres Unidas para la Conservación de Laguna de Sánchez, a skupiny podnikatelek, které bojují s ekologickými problémy v okolí města Monterrey.

Forest of Hope zavede diváky do malého horského městečka nedaleko města Monterrey, které je obklopeno národním parkem Cumbres, přírodní rezervací známou jako "plíce regionu". Je to místo, kde požáry a kácení zničily více než 30 % lesa a které ohrožují další ekologické problémy, jako jsou hurikány, záplavy a problémy se zásobováním vodou.

Dalšími běžnými problémy, s nimiž se oblast potýká, je značný odtok dešťové vody, který má dopad na městskou infrastrukturu, místní hospodářská zvířata a občany obce. Vzhledem ke všem těmto přírodním překážkám se tato skupina žen věnuje obnově vegetačního pokryvu a produkci původních druhů stromů ve školkách, aby zachovala ekologickou odolnost oblasti.

Výsadba stromů a obnova lesů jsou osvědčeným nástrojem v boji proti klimatickým změnám, boji za kvalitu a množství vody, za zdravou biologickou rozmanitost a za lidské zdraví. K dnešnímu dni společnost Mary Kay vysadila po celém světě více než 1,2 milionu stromů. Práce společnosti Mary Kay na ochraně přírody pomocí výsadby stromů má měřitelný a trvalý dopad.

Nejnovější zpráva o výsadbě stromů společnosti Mary Kay uvádí tři kumulativní přínosy výsadby stromů díky práci uskutečněné ve spolupráci s nadací Arbor Day Foundation:

• Uhlík: hospodaření, výsadba a ochrana stromů pohlcuje uhlík. Jak stromy rostou, uhlík se z atmosféry dostává do kmenů, kořenů a větví.

Metrické tuny CO2 zachycené k dnešnímu dni: 1,115.522

• Voda: stromy a lesy hrají zásadní roli v kvalitě a množství vody. Zdravé stromy a lesy snižují erozi půdy, filtrují dešťovou vodu a zemědělskou závlahu, zvyšují infiltraci srážek a snižují povrchový odtok.

Galony ušetřené při odtoku vody: 138,014.028 (což odpovídá 1 568 341 lidem s čistou vodou)

• Vzduch: stromy produkují kyslík, který dýcháme. Kromě toho stromy snižují znečištění ovzduší tím, že snižují teplotu vzduchu, uvolňují vodu do atmosféry a filtrují pevné částice.

Odstraněné tuny látek znečišťujících ovzduší: 6.123

Chcete-li se dozvědět více o závazku společnosti Mary Kay k udržitelnosti, navštivte stránku marykayglobal.com/sustainability a stáhněte si globální strategii udržitelnosti společnosti Mary Kay: Vydejte se na cestu k udržitelnému zítřku: Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow.

O organizaci The Nature Conservancy

The Nature Conservancy je celosvětová organizace na ochranu přírody, jejímž cílem je chránit půdu a vody, na nichž závisí veškerý život. Vycházíme z vědeckých poznatků a vytváříme inovativní řešení největších problémů našeho světa přímo v terénu, aby příroda a lidé mohli společně vzkvétat. Zabýváme se změnou klimatu, chráníme půdu, vody a oceány v nebývalém měřítku, zajišťujeme potraviny a vodu udržitelným způsobem a pomáháme k udržitelnějšímu rozvoji měst. Působíme v 79 zemích a teritoriích a využíváme přístup založený na spolupráci, který zapojuje místní komunity, vlády, soukromý sektor a další partnery. Chcete-li se dozvědět více, navštivte www.nature.org nebo sledujte @nature_press na Twitteru.

O společnosti Mary Kay

Mary Kay Ashová, jedna z prvních podnikatelek, které pronikly skleněným stropem, založila svou vysněnou kosmetickou společnost v roce 1963 s jediným cílem: obohatit život žen. Tento sen se rozrostl v multimiliardovou společnost s miliony nezávislých prodejců v téměř 40 zemích. Jako společnost zaměřená na rozvoj podnikání se Mary Kay snaží posilovat postavení žen na jejich cestě k ekonomické nezávislosti prostřednictvím vzdělávání, mentoringu, propagace, vytváření sítí a inovací. Mary Kay investuje do vědy, která stojí za krásou a výrobou špičkové péče o pleť, dekorativní kosmetiky, doplňků stravy a parfémů. Mary Kay také věří v bohatší životy dnes pro udržitelnější zítřek a spolupracuje s organizacemi z celého světa, které se zaměřují na propagaci špičkového podnikání, podporu výzkumu rakoviny, prosazování rovnosti žen a mužů, ochranu obětí domácího násilí, zkrášlování našich komunit a povzbuzování dětí, aby šly za svými sny. Více informací se dozvíte na stránkách marykayglobal.com, najdete nás na Facebooku, Instagramu a LinkedInu nebo nás sledujte na Twitteru.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221115006123/en/

Kontakty

Mary Kay Inc.

Korporátní komunikace

marykay.com/newsroom

972 687 5332 nebo media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-příroda-ekologie-kosmetika-Mary Kay

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.