Hisense zahajuje kampaň k mistrovství světa ve fotbale 2022™ „Perfect Match Tour" s fotbalovou legendou Kaká

Závěrečné odpočítávání do fotbalového mistrovství světa v Kataru 2022™ začíná a společnost Hisense spouští v Kataru spolu s brazilskou fotbalovou legendou Kaká kampaň „Perfect Match Tour", která má za úkol zaujmout a nadchnout světové fotbalové fanoušky a budovat image značky Hisense z perspektivy fotbalu a sportovního ducha.

Od listopadu do prosince čeká Perfect Match Tour a Hisense několik zastávek na významných místech v Dubaji a Dauhá. Na každé zastávce bude Kaká plnit zajímavé fotbalové úkoly a komunikovat s místními fanoušky, čímž bude i nadále podporovat nadšení účastníků.

Nadchněte se energií světových milovníků fotbalu

Všestranná kampaň Hisense Perfect Match Tour nabídne vzrušující události nejen naživo, ale i na sociálních sítích. Fanoušci, kteří se zapojí přímo v Kataru, se mohou osobně setkat s Kaká a pro skutečně nezapomenutelný zážitek si s oblíbenou brazilskou fotbalovou hvězdou také zahrát. Perfect Match Tour ale najdete i v audiovizuálním prostoru či virtuální realitě, kde si všude můžete z první ruky vychutnat nejnovější překvapení od Hisense.

Fanoušci se navíc mohou do kampaně zapojit online – účastnit se aktivit s oficiálními účty společnosti Hisense na sociálních sítích, vyhrát exkluzivní ceny a sdílet své nadšení s fotbalovými fanoušky po celém světě.

Originální představení novinek od Hisense

Jako hlavní body kampaně se předvedou také speciální televizní sestavy společnosti Hisense pro Mistrovství světa ve fotbale 2022™.

Jedním z charakteristických produktů Hisense, se kterými se v kampani důkladně seznámíme, je ULED TV U7. Tento standardní model pro sledování vrcholných sportovních událostí se může pochlubit například vestavěným, profesionálně kalibrovaným sportovním režimem s automatickou optimalizací obrazu. Zdokonalený obraz snižuje riziko zadrhávání a přeskakování a přináší uživatelům mimořádně plynulý pohyb v živých barvách. Po aktivaci sportovního režimu uvidíte každý napínavý okamžik zápasu ve strhující kvalitě – od fantastických přihrávek a neuvěřitelných dovedností hráčů po skandování a fandění stoupenců jednotlivých národních týmů.

Během minulého desetiletí si společnost Hisense vybudovala v oboru ULED vedoucí postavení. V období od ledna do října 2022 se objem prodejů ULED televizorů Hisense v Kanadě, Mexiku, Jihoafrické republice, Indii a na mnoha dalších klíčových trzích meziročně zvýšil o 40 %.

Další revoluční zobrazovací technologií společnosti Hisense představenou v kampani je řada Laser TV. Díky vylepšené laserové technologii Tri-Chroma, sofistikovanému zobrazovacímu systému DLP, 100palcové nebo 120palcové ultra velké obrazovce a výkonnému zvukovému systému dokáže řada Laser TV nabídnout ještě působivější zážitek, neuvěřitelně realistické barvy a úchvatnou kvalitu zvuku.

Přinášet divákům nepřekonatelné zážitky díky špičkovým technologiím vždy patřilo mezi hlavní cíle společnosti Hisense. Díky Perfect Match Tour si fotbaloví fanoušci a zákazníci Hisense vychutnají mistrovství světa ve fotbale FIFA World Cup™ spolu s novými technologiemi ještě více.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1945064/image1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1945065/image2.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1945066/image3.jpg

KONTAKT: Alice Huang, alice.huang@ogilvy.com

Klíčová slova Čína-elektronika-fotbal-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Sport
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.