Společnost Hisense vydává bílou knihu o laserových televizorech s ekonomickým dopadem, které přináší světu prospěch prostřednictvím technologie laserových displejů

Globální technologická společnost Hisense vydala 10. listopadu oficiální bílou knihu pro odvětví laserových televizorů pod názvem "Hisense inovuje: měníme životy díky technologii laserových displejů" ve spolupráci s iniciativou Economist Impact. Iniciativa Economist Impact, která byla založena skupinou The Economist Group v roce 2021, spolupracuje s předními společnostmi, vládami a neziskovými organizacemi s cílem dosáhnout pozitivní společenské změny. Oficiální bílá kniha je komplexním přehledem současných a budoucích zobrazovacích technologií a ukázkou laserové technologie Hisense. Společnost Hisense v rámci Světového dne vědy pro mír a rozvoj zdůraznila průkopnickou roli technologie laserových displejů a přínos této špičkové inovace pro život lidí na celém světě.

Bílá kniha o laserových televizorech představuje úspěchy společnosti Hisense v oblasti laserové zobrazovací technologie

V posledních letech odvětví laserových televizorů rychle dospívá z hlediska technologických inovací, hodnotového řetězce a uznání trhu. Společnost Hisense je průkopníkem v oboru a důsledně se věnuje inovacím a vývoji laserových displejů, které představují významnou iniciativu pro dosažení ultra vysokého rozlišení a vynikající řešení pro zlepšení života spotřebitelů.

Společnost Hisense byla v roce 2007 jednou z prvních společností, která vyvinula technologii laserové televize a přetvořila myšlenku domácího televizoru. Od roku 2014, kdy společnost Hisense představila svůj první laserový televizor s ultrakrátkou projekční vzdáleností, je lídrem vývoje technologie laserových displejů, rozšiřuje mnohostranné aplikace a scénáře využití technologie laserových displejů a vytváří novou udržitelnou budoucnost s nízkou spotřebou energie.

Oficiální bílá kniha představila neustálé úsilí společnosti Hisense o vývoj displejů, které mohou fungovat kdekoliv, včetně herních monitorů a cloudových platforem pro různá odvětví. Kromě toho společnost Hisense vertikalizovala své úsilí v oblasti výzkumu a vývoje, od čipu ovladače displeje Tcon a čipu kvality obrazu až po operační systémy, aplikace a terminály, které mohou podporovat různé technologie, jako je LCD, Laser display a ULED. V budoucnu nebudou displeje sloužit pouze k zobrazování, ale také jako styčný bod mezi člověkem a strojem, který promění život lidí díky dobře navržené a pečlivě vytvořené laserové technologii.

Přínos pro společnost prostřednictvím technologie laserových displejů

V duchu Světového dne vědy pro mír a rozvoj se v oficiální bílé knize také dozvíte, jak technologie laserových displejů pozitivně ovlivňuje celý svět. Příkladem je například její benefit z hlediska ochrany zraku. Laserový televizor Hisense redukuje škodlivé modré světlo a zajišťuje tak k očím šetrné a realistické sledování.

Kromě toho Hisense Laser TV podporuje udržitelný rozvoj díky vyšší míře použitých recyklovaných materiálů a energetické účinnosti. Podle výzkumu společnosti Hisense je spotřeba energie laserových televizorů přibližně třetinová ve srovnání s LCD televizory se stejnou velikostí obrazovky, což odráží jejich udržitelnost a šetrnost k životnímu prostředí.

Více o bílé knize Hisense Laser TV Industry a laserové technologii Hisense zjistíte zde: https://impact.economist.com/projects/innovation-through-laser-television-technology/

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1943645/image1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1943646/image2.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1943647/image3.jpg

KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova Čína-elektronika-trh-firmy-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.