Společnost Hisense usiluje o to, aby se díky špičkovým inovacím a technologiím stala dokonalým společníkem zákazníků během Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™

Společnost Hisense, globální výrobce domácích spotřebičů a elektroniky, se v uplynulých desetiletích stala lídrem na světovém trhu s domácími spotřebiči. Společnost Hisense, která využívá nejmodernější inovace a technologie, vždy usilovala o to, aby svým zákazníkům poskytovala prvotřídní požitek ze života a prémiový životní styl.

Společnost Hisense letos jako oficiální sponzor Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™ uvedla na trh řadu speciálně navržených produktů, které jsou připraveny poskytnout dokonalý zážitek ze sledování mistrovství světa a stát se dokonalým společníkem zákazníků během této nejočekávanější fotbalové události.

Řada televizorů ULED a laserových televizorů: Zážitek jako ze stadionu

S blížícím se Mistrovstvím světa ve fotbale v Kataru 2022™ představuje společnost Hisense svou novou řadu televizorů vybavených nejnovějšími technologiemi s cílem poskytnout globálním zákazníkům zážitek ze sledování jako z první řady.

ULED TV U7 od společnosti Hisense umožňuje dokonalý zážitek ze sledování zápasů díky integraci režimů AI Sports Mode a 120Hz Ultra Motion a také nejmodernějších obrazových technologií, jako je Full Array Local Dimming a Quantum Dot Colour. Kromě streamování sportovních událostí je ULED TV U7 také jedinečnou volbou pro různé životní scénáře. Díky funkci přizpůsobení okolnímu světlu je dokonalou volbou pro vytvoření domácího kina. Funkce Game Mode PRO s certifikací AMD Freesync Premium dál nabízí veškerou potřebnou podporu pro hráče a představuje zákazníkům nejlepší kvalitu obrazu při hraní her a lepší pohlcení hrou.

Laserový televizor Hisense L9H navíc díky své schopnosti podporovat rozlišení až 4K Ultra HD dokáže zobrazit zápasy ve vysokém rozlišení a strhujícím způsobem, aby vám neunikly bleskurychlé manévry hráčů ani tváře v jásajícím davu. Její převratná laserová technologie Tri-Chroma dokáže zasáhnout 107 % standardu BT. 2020, což umožňuje živější a autentičtější obraz.

Odvětví domácích spotřebičů: Uspokojování potřeb zákazníků

Kromě řady televizorů dosáhla společnost Hisense vynikajících výsledků také v oblasti domácích spotřebičů, od chladniček přes chytré klimatizace až po pračky. Domácí spotřebiče Hisense využívají chytré technologie a usilují o zvýšení komfortu v domácnosti.

Pračka Hisense Auto Dosing Washing Machine s automatickým dávkováním je nejen bezproblémová, ale také energeticky úsporná, protože jedna náplň pracího prostředku vystačí na 16 cyklů praní prádla. Klimatizace Hisense Energy Pro Plus s technologií AI Smart umožňuje přesné řízení teploty, vlhkosti, rychlosti a směru větru. Oceněná chladnička řady PureFlat dokáže díky integrovanému dávkovači ledu a vody zajistit lepší ochlazení během žhavých zápasů. Tyto produkty mohou sloužit jako skvělý doplněk pro sledování her a pro prémiový životní styl a znovu podtrhují odhodlání společnosti Hisense být značkou zaměřenou na spotřebitele.

Od domácích spotřebičů až po velké elektrospotřebiče – základním cílem každého výrobku Hisense je zlepšit spokojenost a zkušenosti zákazníků. Společnost Hisense zůstane i v budoucnu věrná své původní vizi a bude neustále uvádět na trh produkty odpovídající zájmům a potřebám veřejnosti.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1931076/Image_1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1931077/Image_2.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1931078/1.jpg

KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890

Klíčová slova Čína-elektronika-fotbal-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Sport
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.