KONGRES FOR GASTRO & HOTEL: Ukáže, jaká je budoucnost gastronomie očima slavných food blogerek

KONGRES FOR GASTRO & HOTEL letos představí významné osobnosti z pohostinských oborů a také přivítá v panelové diskuzi slavné tváře české digitální bubliny – přední food blogerky. Čtveřice žen, které se staly hvězdami sociálních sítí i kuchyní, budou hovořit o trendech gastronomie u nás a poradí podnikům, jak uspět v pohostinství v blízké budoucnosti. Účastníky čekají také přednášky o digitalizaci oboru, rady jak si udržet stálé hosty nebo jak zjednodušit proces rezervací. Odborný kongres se koná 29. září na výstavišti PVA EXPO PRAHA. Oficiálními vozy kongresu jsou automobily značky FORD.

Být úspěšným podnikatelem v gastronomickém světě nikdy nebylo snadné a po covidové pandemii je situace na trhu ještě obtížnější. Přesto se najdou projekty a lidé, kteří svou cílovou skupinu dokáží oslovit, zaujmout a přesvědčit o své jedinečnosti. Své o tom ví slavné české food blogerky Ivana Jindřichová, Kateřina Krebsová, Markéta Pavleje nebo Kristína Nemčková. Jejich kulinářské znalosti a dovednosti dokázaly okouzlit statisíce fanoušků na sociálních sítích a získaly si respekt i mezi odborníky.

Kdo jsou ženy, které se představí v panelové debatě KONGRESU FOR GASTRO & HOTEL? Ivana Jindřichová (Cat & Cook) je autorkou čtyř kuchařek, která si potrpí na kvalitní jídlo z opravdových surovin. Kateřina Krebsová (Kamvpraze.com) spolu s kolegyní Terezou vytvořila originálního průvodce pražskými podniky. Markéta Pavleje je uznávaná food fotografka, vydavatelka kuchařek a autorka dnes již legendárního blogu Kitchenette a Kristína Nemčková je vítězkou kuchařské reality show Masterchef 2019 (Made by Kristina). Co vnímají jako trendy současné gastronomie? Jaká doporučení mají pro podniky nejen v Praze, ale i v regionech nebo co se bude vařit doma i v restauracích v blízké budoucnosti? To se dozví návštěvníci kongresu.

Tipy a rady odborníků

Kromě setkání s food blogerkami nabídne program kongresu další zajímavé přednášky a workshopy. Jaké kroky chystá Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) v oblasti digitalizace správy cestovního ruchu a snižování administrativní zátěže podnikatelů i obcí, vysvětlí ve své úvodní přednášce "Digitalizace na MMR" ředitelka odboru cestovního ruchu MMR Renata Králová. O perspektivách pro podnikatele na trhu ubytovacích a stravovacích služeb bude mluvit prezident Asociace hotelů a restaurací ČR Václav Stárek.

O hlavních trendech v gastronomii podle dat z projektu Gastro Index bude hovořit Vladimír Sirotek z Dotykačky ve své přednášce "Gastro Index – vývoj české gastronomie a realita cenových změn". Nastíní například, jaká je návštěvnost podniků napříč republikou, o kolik se v restauracích doopravdy zdražovalo, jaké jsou odlišnosti u jednotlivých gastro konceptů nebo jak nepřicházet o spropitné.

Udržet si stálé hosty, to je jedním z problémů v oboru. Jak o ně nepřicházet prozradí Vladimír Buťa ze společnosti Mediatel ve své přednášce "Králové lokálu". Ta se zaměří na lokální vyhledávání na internetu. Přednáška přinese tipy na jednoduché, levné a zároveň velmi důležité kroky pro práci se zákazníky z okolí podniku na Googlu, Facebooku, Seznamu či Instagramu.

Jak zjednodušit proces rezervací a ušetřit peníze zákazníkům i hotelům, o tom se zájemci budou moci poradit s odborníky společnosti Profitroom. Ti během kongresu poradí, jak zefektivnit každodenní provoz a plně využít dostupné technologie. Představí platformu, která je výkonným marketingovým nástrojem pro automatizaci, pokročilým správcem a tvůrcem webových stránek v jednom. Lze jej snadno využívat ve více objektech a jak ukazují dosavadní zkušenosti z praxe, pracovní tým si zamiluje intuitivní rozhraní bez ohledu na úroveň zkušeností.

Více o programu na www.kongresforgastro.cz.

Kontakt:

Lucie Bártová

Vedoucí PR oddělení ABF

bartova@abf.cz

Klíčová slova ČR-restaurace-gastro-hotely-ABF

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.