Manufaktura rozjíždí v prodejnách projekt Bez obalu

Česká kosmetická firma Manufaktura v několika prodejnách v červenci 2022 spouští pilotní projekt prodeje stáčené kosmetiky BEZ OBALU. Reaguje na aktuální trendy v oblasti ekologie a udržitelnosti a zároveň plní přání svých věrných zákazníků.

Úspora obalového materiálu i peněženky

Hlavní myšlenkou bezobalového prodeje je úspora obalového materiálu, který při spotřebě kosmetiky vzniká. Dalším benefitem je cenová úspora. Zákazník při každém bezobalovém nákupu ušetří přibližně 20 % oproti ceně výrobku v originálním balení.

Sázka na jistotu

Manufaktura pro nový bezobalový projekt vybrala dva nejpopulárnější produkty - legendární PIVNÍ ŠAMPON na vlasy s českým pivem a oblíbený SPRCHOVÝ GEL LOUKA s anti-pollution účinkem.

Obaly jsou velké téma již mnoho let

„S obaly všeobecně šetříme, využíváme papír, PET, sklo a jiné lehko recyklovatelné materiály a jednoznačně také v této oblasti preferujeme české dodavatele,“ říká kreativní ředitelka Manufaktury - Bára Čechová.

Více informací naleznete na manufaktura.cz.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-kosmetika-trh-ekologie-firmy-Manufaktura

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.