Přeneste atmosféru stadionu k sobě domů s novým televizorem Hisense ULED U7

Světoznámá technologická společnost Hisense se vždy snažila přinášet elektroniku špičkové úrovně a zajistit spotřebitelům snadné spojení se světem prostřednictvím technologií, které vyvíjí. V roce 2021 se společnost Hisense stala globálním sponzorem fotbalového mistrovství UEFA EURO 2020, což jí přineslo v Evropě výjimečné tržní úspěchy. Nehrající hrdina UEFA EURO 2020 – řada televizorů ULED – nabídla spotřebitelům strhující zážitek při sledování sportovních přenosů a zaznamenala v Evropě více než 45% meziroční nárůst prodejů.

V roce 2022 se společnost Hisense chystá pokračovat ve svém úsilí o další zdokonalování zobrazovacích technologií a nabídnout ještě lepší a kvalitnější televizory. Jako jednička v televizním průmyslu a oficiální sponzor mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™ nyní uvádí Hisense na trh nový ULED televizor U7H, aby si více spotřebitelů mohlo vychutnat příjemné televizní okamžiky, zejména pro lepší zážitek ze sledování sportovních přenosů.

Ultra velká obrazovka televizoru Hisense ULED – vaše brána přímo na stadion

Podle společnosti Mordor Intelligence se u trhu s velkoplošnými obrazovkami očekává v prognózovaném období 2021 až 2026 zvýšení složené roční míry růstu (Compound Annual Growth Rate, CAGR) o 6,6 %. Televizory s velkou obrazovkou by tedy měla očekávat zvýšená poptávka spotřebitelů.

Od uvedení televizorů ULED je společnost Hisense lídrem na trhu velkoplošných televizorů, uspokojuje nároky spotřebitelů a nabízí jim při sledování zážitek jako na stadionu či v kině.

S blížícím se mistrovstvím světa ve fotbale v Kataru 2022™ hledá stále více spotřebitelů televizory s větší obrazovkou, aby si mohli hru skutečně vychutnat. Připravovaný velkoplošný ULED televizor U7H od společnosti Hisense jim nabídne velkou obrazovku navrženou tak, aby poskytla ještě silnější a dokonalejší zážitek při sledování. Díky úhlopříčkám obrazovky od 55 do 65 palců mohou spotřebitelé sledovat zápasy ještě bezprostředněji – téměř jako naživo – a přenést se prostřednictvím velkoplošného televizoru Hisense na stadion, i když zůstanou v pohodlí domova.

Rozlišení Ultra 4K pro dokonalou atmosféru rozhodujícího zápasu

Pro nový a ještě silnější zážitek při sledování ULED televizoru vybavila společnost Hisense model U7H svými bezkonkurenčními televizními technologiemi. Například při detekci sportovního vysílání se U7H přepne do sportovního režimu a obrazem i zvukem vám zprostředkuje pocit, že hru sledujete přímo na stadionu. Nativní obnovovací frekvence 120 Hz a sportovní režim odstraňují „šumy" pomocí dynamického algoritmu přizpůsobeného pohybujícím se objektům. Díky technologii Quantum Dot, adaptivnímu HDR 10+, místnímu stmívání s podsvícením celého pole, maximálnímu jasu 600+ nitů, operačnímu systému VIDAA U6 SMART, Dolby Vision-Atoms, hernímu režimu Game Mode Pro a dalším novinkám, přináší křišťálově čisté sportovní scény, které si diváci vychutnají i na větší obrazovce.

Za desítky let technologických experimentů uplatňuje společnost Hisense u svých ULED televizorů stále vyšší standardy a očekávání. Jako průkopnický produkt v této oblasti je Hisense ULED TV U7H ideální pro spotřebitele, kteří hledají prvotřídní divácký zážitek v pohodlí domova. Televizor Hisense U7H bude již brzy uveden na evropský trh. Pokud chcete svůj divácký zážitek posunout na vyšší úroveň a vychutnat si mistrovství světa ve fotbale lépe než kdy předtím, hledejte televizor U7H na webových stránkách společnosti Hisense nebo v místních maloobchodních prodejnách a dopřejte si dynamické filmové zážitky přímo u sebe doma.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1826645/image_5015956_32341842.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1826646/image_5015956_32342108.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1826647/1.jpg

KONTAKT: Chen Dongxian, +86-13922322347

Klíčová slova Čína-elektronika-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.