Uproar koupí PrizePoint Entertainment za 40 miliónů USD

Společnost Uproar Ltd., přední producent online herních show, dnes oznámila, že uzavřela dohodu o koupi PrizePoint Entertainment Corporation, která spadá pod společnost Reward Entertainment, za zhruba 40 miliónů USD v akciovém obchodě. Očekává se, že obchod bude uzavřen v polovině června.

Tato akvizice posílí pozici Uproar na poli rychle rostoucí zábavy online tím, že spojí nejnavštěvovanější stránku ve své kategorii, uproar.com, s webovou stránkou, na níž návštěvníci nejdéle setrvávají, prizepoint.com. Podle agentury Media Metrix strávili návštěvníci v březnu na stránce prizepoint.com v průměru 156 minut. Úspěch klasických her a udělování cen ve stylu dražby na stránce PrizePoint přispěje k vyšší úrovni zábavní sítě společnosti Uproar pro jejích 2,2 miliónu registrovaných soutěžících a 23.000 přidružených stránek.

"Uproar má největší návštěvnost ze všech stránek na internetu věnujících se zábavě a PrizePoint je zase 'nejsetrvávanější' stránkou na webu," uvedl generální ředitel společnosti Uproar Michael Simon. "Spojením obou značek vytváříme mocný zábavní potenciál s obrovskou uživatelskou základnou a neuvěřitelnou schopností udržet zájem návštěvníků a jejich zábavu."

Stránka a značka PrizePoint budou nadále na webu dostupné a Uproar začlení její 25členný tým do svých činností v New Yorku. Po dokončení transakce se generální ředitel PrizePointu Chris Hassett stane členem představenstva společnosti Uproar.

"Jak Uproar, tak PrizePoint mají základnu talentovaných profesionálů, kteří se svými schopnostmi do vysoké míry doplňují a společně tak posílí naši schopnost být prvními v aréně online zábavy," uvedl Hassett. "Těším se na spolupráci s týmem Uproar při poskytování vysoce kvalitních programů pro zábavu rychle rostoucímu počtu uživatelů internetu z řad běžných občanů."

O společnosti Uproar

Dva milióny registrovaných uživatelů a milióny dalších navštěvují Uproar a její přidružené stránky, aby se účastnili jako soutěžící v online herních show, aby hráli arkádové hry, bavili se humorem a řešili hádanky. Všechny aktivity Uproar jsou podporovány příjmem z reklamy a sponzoringu. Jako součást programu přidružených stránek Uproar existují na celém světě tisíce stránek, které přitahují a udržují si pozornost návštěvníků tím, že na nich jsou k dispozici "agenturní" verze herních show Uproar. Uproar byla založena v roce 1996 jejím generálním ředitelem (CEO) Michaelem Simonem, je kotována na Vídeňské burze a má kanceláře v New Yorku, Londýně, San Francisku, Chicagu, Los Angeles a Budapešti.

O společnosti PrizePoint Entertainment Corp.

PrizePoint Entertainment Corp. s ústředím v New Yorku založili internetoví veteráni Chris Hassett, Frank Blot a John Nogrady. V roce 1996 Hasset byl průkopníkem při zavádění osobních zpráv a informací po internetu. PrizePoint vytváří programy pro poskytování zábavy pro rychle rostoucí masový trh uživatelů internetu. Společnost podporuje používání své stránky zdarma vytvářením příležitostí online reklamy, marketingu s přímou odezvou a elektronického obchodu.

ots Original Text Service: Uproar Ltd.

Internet: http://www.newsaktuell.de

Kontakt: Ethan Garr, Uproar, Ltd., (USA) 212-334-5151, linka 300, nebo garr@uproar.com; nebo Allyne Mills, PrizePoint Entertainment Corp., (USA) 212-714-9500, nebo amills@PrizePoint.com

Webová stránka: http://www.prizepoint.com

Klíčová slova Uproar-PrizePoint

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Kultura
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.