Rohlík.cz láká zákazníky na farmářské výrobky za ceny srovnatelné s potravinami pocházejícími z velkovýroby

Rohlík se už od svého založení zaměřuje na spolupráci s farmáři a českými výrobci a nyní se mu přístup takzvaného „podnikání okolo komína“, tedy spolupráce s farmáři a výrobci působícími v blízkosti distribučních center Rohlíku, začíná ještě více vyplácet. Olin Novák, CEO Rohlik.cz, k tomu říká: „Udržitelnost a podpora lokálních farmářů a českých výrobců byly vždy v DNA Rohlíku. Oboje ale nyní nabylo ještě větší důležitosti. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům nabídnout farmářské výrobky za ceny těch z velkovýroby a privátní značky áčkové kvality za nejnižší ceny na trhu. Naším cílem je totiž neustoupit z našeho standardu božího jídla a božích služeb pro každého. A pozitivně na to reagují i naši zákazníci: farmářského kuřete za cenu toho běžného jsme prodali 11x více.“

Farmářské a BIO produkty za cenu konvence

Cílem Rohlíku je, aby podíl českých produktů v jeho celkovém sortimentu trvale rostl, cesta z farmy ke dveřím zákazníka byla co nejkratší a kvalita vždy stála na prvním místě. Nyní vytahuje Rohlík další eso z rukávu: Od jara do podzimu bude nabízet farmářské výrobky, ale za cenu jako by pocházely z velkovýroby. To je možné jen díky dlouhodobě dobře nastavené spolupráci a programu Rohlík pomáhá farmářům! Zákazníci tak v sezoně zakoupí vždy lokální a vysoce kvalitní produkty (například farmářské kuře, krůtí či hovězí maso, různé druhy zeleniny, BIO sýry a jogurty, šunky a salámy), ale přitom za ceny srovnatelné s potravinami pocházejícími z velkovýroby. Rohlík tak chce umožnit svým zákazníkům, aby poznali poctivé farmářské produkty, které by si za jiných okolností zřejmě nekoupili. Například v prvním díle farmářského seriálu Rohlík zákazníkům nabídl poctivé farmářské kuře za cenu toho z velkochovu a zájem o něj byl skutečně enormní. Prodalo se ho 11x více, než je obvyklé.

Skvělá cena za privátní značky české výroby

Rohlík se ale nesoustředí pouze na farmářský sortiment. Pod označením Yes Mania nabízí své privátní značky, které zákazníkům umožňují vybrat si z více než 150 produktů za nejnižší ceny. Mezi privátní značky, které pokrývají segment nejlevnějších produktů, patří mléčné výrobky Miil, kávy Ubomi, uzeniny Dacello, lahůdky Pappudio a papírová hygiena Moddia. Navíc si zákazníci mohou vybrat z více než 40 položek pečiva z Rohlíkovy pekárny. Všechny řady splňují kritérium vysoké kvality za nejlepší možnou cenu ve své kategorii. V kategorii Skvělá cena Rohlík.cz navíc srovnává každý den stovky položek s konkurencí tak, aby zákazník na Rohlíku neplatil ani o korunu více než v supermarketu.

.

Klíčová slova ČR-trh-potraviny-firmy-Rohlik.cz

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.