Společnost Hisense vstupuje do druhého roku partnerství s klubem Paris Saint-Germain a zabydluje se v domácnostech jeho hráčů

Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, a klub Paris Saint-Germain vstupují do druhého roku partnerství a představují druhou společnou reklamu.

V roce 2021 uvedla společnost Hisense působivou reklamu, ve které vynikající kvalitu produktů Hisense propagují fotbalové hvězdy jako Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera nebo Presnel Kimpembe. Tato první reklama se setkala s velkým zájmem publika a dostalo se jí chvály na internetu i mimo něj.

Dnes společnost Hisense zveřejnila svou druhou reklamu ve spolupráci s klubem Paris Saint-Germain. Znovu v ní vystupují Ángel Di María a Presnel Kimpembe, jako nové posily se natáčení zúčastnili také Leo Messi, Marquinhos a Idrissa Gueye. Reklama představuje různé domácí spotřebiče Hisense v příjemném prostředí domova a ukazuje, jak fotbalistům špičkové technologie produktů Hisense usnadňují každodenní život. Značka Hisense se po celém světě těší velkému uznání a podpoře, což je vidět i díky jejímu pokračujícímu partnerství s klubem Paris Saint-Germain a nadšenému zapojení jednotlivých hráčů.

Společnost Hisense je díky vynikajícím technologiím a vysoce kvalitním produktům „dokonalým partnerem"

Hlavní motiv této reklamy, „dokonalý partner", poukazuje na vynikající dlouhodobé partnerství společností Hisense s klubem Paris Saint-Germain. Vyjadřuje také snahu společnosti Hisense stát se díky svým vynikajícím produktům a technologiím dokonalým partnerem fotbalových fanoušků a spotřebitelů v jejich každodenním životě. V reklamě vystupuje pět hvězd klubu Paris Saint-Germain sdílejících domácnost. Můžeme tak nahlédnout do jejich každodenního života a zjistit, jak využívají produkty Hisense.

Společnost Hisense už mnoho let přichází s technologickými inovacemi a vylepšuje tak zobrazovací technologie, aby mohla spotřebitelům poskytovat televizory té nejvyšší kvality. V této reklamě si fotbalisté vyzkoušeli televizor Hisense s výjimečnou funkcí Sports Mode, která při sledování rychlých zápasů zvyšuje plynulost přenosu a přináší tak divákům při sledování hry dokonalý a strhující zážitek.

Společnost Hisense se fotbalovým fanouškům a spotřebitelům neustále snaží zprostředkovávat co nejpůsobivější a nejrealističtější zážitek ze sledování zápasů, čehož dosahuje pomocí špičkové technologii a dokonalé kvalitě obrazu. Díky těmto vlastnostem hodnotí média i spotřebitelé televizory Hisense střední a vyšší třídy (A7/U6/U7/U8) velmi pozitivně. V roce 2021 tak došlo k navýšení celosvětových tržeb z prodeje televizorů střední a vyšší třídy o 99 %, což dokonale ilustruje skvělou pověst a vysoké hodnocení televizorů Hisense po celém světě.

Společnost Hisense buduje s klubem Paris Saint-Germain dlouhodobé partnerství a spotřebitelé na celém světě si cení především její aktivní podpory sportovních událostí a špičkových technologií. Tato značka je proto známá jak svými velmi kvalitními produkty, tak celkově skvělou pověstí. Společnost Hisense v roce 2021 sponzorovala klubu Paris Saint-Germain a několik mezinárodních sportovních událostí, což jí zvýšilo tržby v zahraničí o 43 %, zatímco povědomí o značce v zahraničí vzrostlo o 5 procentních bodů.

V budoucnu bude společnost Hisense pokračovat v prohlubování sportovního marketingu a budování silnějších vazeb se spotřebiteli. Nadále se přitom hodlá zaměřovat i na špičkové technologie a produkty a budovat si tak po celém světě pověst známé a důvěryhodné značky.

Video - https://www.youtube.com/watch?v=tzdYDct4oWk

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1796399/Hisense_x_Paris_Saint_Germain_Players.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1796400/Hisense_x_Paris_Saint_Germain_Players.jpg

KONTAKT: Hisense PR Team, HisenseGlobal@ogilvy.com, +86-18796886395; Dongxian Chen, caroline.chen@ogilvy.com

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova Čína-Francie-elektronika-sporty-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Sport
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.