Společnost Hisense vytváří udržitelné pracoviště a podporuje ženy, aby dosáhly lepších výsledků v každém aspektu

Zpráva Světového ekonomického fóra Global Gender Gap Report 2021 uvádí, že do dosažení rovnosti žen a mužů zbývá více než 135,6 roku. To znamená, že svět musí věnovat větší pozornost dosažení rovnosti žen a mužů pro udržitelnou budoucnost. V rámci boje a zmírnění genderové nerovnosti je letošním tématem Mezinárodního dne žen "Rovnost žen a mužů dnes pro udržitelný zítřek" které vyzývá komunity, aby se spojily a vytvořily rozmanité, spravedlivé a inkluzivní místo pro všechny.

Hisense věří, že rovnost pohlaví, rozmanitost a začlenění jsou na pracovišti zásadní. Společnost je odhodlána zajistit, aby se každý zaměstnanec cítil jako součást týmu, který oslavuje různorodé talenty a poskytuje rovné příležitosti k realizaci potenciálu každého zaměstnance tím, že jim pomáhá dosahovat osobních cílů nebo překonávat jejich limity, aby se stali tou nejlepší verzí sebe samých.

Společnost Hisense povzbuzuje ženy, aby na pracovišti zazářily ve všech aspektech

Tváří v tvář těmto neočekávaným překážkám a výzvám, kterým ženy čelí zejména v profesním životě, Hisense uznává důležitost vytvoření vyváženého, různorodého a rovnocenného pracoviště. V současné době tvoří ženy 41,6 % celosvětové pracovní síly společnosti Hisense International, což je více, než činí poslední celosvětový průměr ženské pracovní síly Světové banky (38,89 %).

Vzhledem k tomu, že společnost Hisense usiluje o inkluzivnější a rozmanitější firemní kulturu, vyniká v tomto odvětví z řad zaměstnanců stále více žen.

Li Wenli, generální ředitelka společnosti Hisense Japan, je mnoha svými mladými kolegy považována za vzorovou vedoucí pracovnici, protože se věnuje své kariéře, posiluje a bojuje za neustálé zlepšování svého týmu, kariéry a firemních úspěchů. Od svého nástupu do společnosti Hisense žije v Japonsku nezávisle a vede svůj tým tak, aby za 10 let dosáhla desetinásobného zvýšení prodeje. Jako výjimečná zaměstnankyně neustále překonává sama sebe a povzbuzuje další ženy, aby si plnily své sny, snažily se na pracovišti a staly se nejlepšími ve svém oboru.

Luna Nortje, vrcholová manažerka a vedoucí oddělení CE, HA a mobilního prodeje v Hisense South Africa, říká, že firemní styl společnosti Hisense je charakterizován pokorou a integritou, zatímco největší silou společnosti je propagace rozmanitosti a poskytování rovných příležitostí bez ohledu na národnost. Luna neustále povzbuzuje své kolegyně, aby vyjádřily svůj názor a skutečně naplno rozvinuly svůj potenciál a staly se tou nejlepší možnou verzí sebe samých.

Podporujeme ženy ve sportech a umožňuje jim rozšířit potenciál v různých oborech

Společnost Hisense je hrdým partnerem UEFA Women's EURO 2022, a to po sponzorování turnaje v roce 2017. S cílem neustále inspirovat ženy ve sportu se společnost Hisense spojila s UEFA a zahájila kampaň "Remember the Name", která přitahuje širší pozornost k ženskému fotbalu a dává hráčkám uznání, které si zaslouží, a činí z nich světové celebrity.

To, co Hisense hluboce spojuje se sportem, jsou sdílené hodnoty úsilí, týmové práce, respektu a kamarádství. Hisense bude i nadále vytvářet rovnější a udržitelnější prostředí pro ženy, dívky a všechny ostatní, a to prohlubováním klíčových technologií a budováním důvěryhodné mezinárodní značky.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1760698/image_1.jpg Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1760699/image_2.jpg

Kontakt: Hisense PR Team, HisenseGlobal@ogilvy.com,

Tel: +86-13922322347

Klíčová slova Čína-společnost-elektronika-firmy-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.