SPOLEČNOST TUMI PŘEDSTAVUJE NOVOU GENERACI ALPHA BRAVO & TUMI CREW

Nejnovější evoluce Alpha Bravo společnosti TUMI, která oslavuje více než deset let inovací a funkčního designu, pokračuje v odkazu hvězdné kampaně Life in Forward Motion (Život v pohybu). Kolekce zahrnuje zcela nové styly zaměřené na modularitu, udržitelnost a odolnost. Nabízí více než dva tucty nových siluet včetně batohů, ledvinek, náprsních tašek, kufrů a aktovek, cestovních tašek a tašek na rameno. Vybrané tašky budou k dispozici v sezónním barevném provedení, které posouvá vojenskou inspiraci na další úroveň, a budou vyrobeny z odolného ripstopu, který se inspiruje robustní padákovou tkaninou. Hlavní materiál mnoha produktů je vyroben z recyklovaných materiálů, což je ještě udržitelnější varianta charakteristického balistického nylonu značky. Podšívka téměř všech výrobků je také vyrobena z recyklovaných materiálů a vysoká kvalita kolekce, díky které produkty vydrží dlouhá léta, dále násobí jejich udržitelnost.

V souladu s energií Alpha Bravo jít kamkoli a zvládnout cokoli je každý styl kompatibilní s novým cestovním příslušenstvím TUMI+ – modulárním ekosystémem, který lze použít k přizpůsobení brašny podle osobních potřeb. Pro životní styl těch, které nic nezastaví. TUMI+ se pomocí řetízků, spon a karabin dají připojit nejen k produktům kolekce Alpha Bravo, ale i k mnoha dalším brašnám z portfolia TUMI.

Letos na jaře TUMI představí kolekci Alpha Bravo v sérii čtyř krátkých filmů s mezinárodním hvězdným obsazením známým jako „TUMI Crew". Kampaň, která se natáčela v New Yorku a Londýně, je promyšleně vyprávěná objektivem významných režisérů ze společnosti Autobahn a Andyho Madeleina. Kampaň autenticky zobrazuje tyto všestranně nadané hvězdy a jejich život v pohybu s produkty kolekce Alpha Bravo v kampani Life in Forward Motion.

První kapitola s jezdcem F1 a hráčem Lando Norrisem debutovala 11. ledna 2022 a představila batoh Navigation Backpack, brašnu Mason Duffel a ledvinku Classified Waist Pack. Juniorský šampion a pětinásobný medailista Formule 1 začal závodit v sedmi letech a ve 14 se stal nejmladším mistrem světa v motokárách. Do světa Formule 1 vstoupil jako nejmladší britský jezdec v historii Formule 1 ve svých 19 letech. Dnes má na svém kontě několik medailí, ocenění nejrychlejší kola a startovních postavení a razí si cestu k titulu budoucího mistra světa formule 1.

Druhá kapitola s profesionálním fotbalistou a vzorem Son Heung-Minem v hlavní roli bude mít premiéru 27. ledna 2022 a představí batohy Logistics Backpack a Navigation Backpack a taky brašnu Liaison. Son je klíčovým členem fotbalového klubu Tottenham Hotspur a kapitánem jihokorejské fotbalové reprezentace. V roce 2019 se Son stal nejlepším asijským hráčem v Lize mistrů a v roce 2020 se stal prvním asijským hráčem, který v Premier League vstřelil více než 50 gólů. Son byl šestkrát vyhlášen nejlepším fotbalistou Asie. Díky svému skromnému a bezstarostnému vystupování přesahuje jeho popularita hranice států a spojuje fanoušky v jednu komunitu.

Třetí kapitola, v níž hraje hlavní roli držitel Grammy a na Zlatý glóbus a cenu Emmy nominovaný herec, umělec a hudebník Anthony Ramos, debutuje 7. února 2022 a prezentuje sezónní náprsní tašku Recruit Chest Pack a brašny Ally Pack a Transport Pack. Ramos, vypravěč, vizionář a tvůrce, nedávno vydal své druhé album „Love and Lies", ve kterém melodicky ztvárňuje ryzí emoce. Ramos se objevil na obálkách časopisů The Hollywood Reporter a Time Magazine a byl zařazen na prestižní seznam TIME 100 „Next", který vyzdvihuje nové lídry, kteří utvářejí budoucnost.

Čtvrtá kapitola s uznávanou zpěvačkou a skladatelkou Gracie Abramsovou v hlavní roli, která debutuje 8. března 2022, představí batoh přes rameno Platoon Sling, tašku Junior Crossbody a batoh Search Backpack. Abramsová, kterou časopisy jako Pigeons & Planes, Fader a i-D označily za umělkyni, kterou je třeba sledovat, a kterou britský Vogue navíc označil za jednu ze sedmi průlomových muzikantek, si získala oddané fanoušky díky svým emotivním textům a osobnímu přístupu k hudbě. Ve svém nejnovějším projektu This Is What It Feels Like Abramsová vnáší svou syrovou introspekci do nejintimnějších citových prožitků. Na začátku roku 2022 se Abramsová vydá na turné po Severní Americe a Evropě.

Součástí akcí, které budou uvedení na trh doprovázet, jsou zážitkové pop-upy po celém světě s jedinečnými předměty od Tumi Crew a inspirativním pohledem na kolekci Alpha Bravo. Akce TUMI se představí v nákupním centru Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech od 8. února do 14. února 2022.

„Bylo pro nás důležité, abychom v této kampani demonstrovali základní pilíře a hodnoty společnosti TUMI tím, že ukážeme náš příběh převratným a relevantním způsobem. Kampaň Life In Forward Motion společnosti TUMI autenticky sdílí příběh naší značky prostřednictvím životů čtyř jedinečných mnohostranných lidí a zachycuje jejich touhy, ambice a výzvy. Stejně jako Alpha Bravo, i TUMI Crew vždy usiluje o dokonalost," říká Jill Krizelmanová, senior viceprezidentka společnosti TUMI pro elektronický obchod a marketing.

Victor Sanz, kreativní ředitel společnosti TUMI, dodává: „Způsob interakce při cestování se v posledních dvou letech výrazně změnil, což jsme považovali za příležitost přeorientovat kolekci Alpha Bravo na nového moderního zákazníka. Zkoumali jsme, co je pro naše zákazníky skutečně důležité, a vyhodnotili jsme, jak to můžeme začlenit do uvedení této kolekce. Skutečně se ponořit do potřeb zákazníka nejen po obchodní stránce, ale i po stránce životního stylu s vědomím, že se také věnují svým vášním."

O společnosti TUMI

Společnost TUMI vytváří od roku 1975 prvotřídní funkční luxusní doplňky pro obchod a cestování navržené tak, aby obohacovaly, usnadňovaly a zpříjemňovaly všechny aspekty života na cestách. Jedinečná funkčnost s puncem vynalézavosti – chceme být celoživotním partnerem lidí, co jsou neustále v pohybu a které nemůže nic zastavit. Značka se prodává na celém světě ve více než 75 zemích na zhruba 2000 místech.

Další informace o společnosti TUMI naleznete na www.TUMI.com

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1723919/TUMI_Alpha_Bravo_Lando_Navigation_Backpack_RGB_300_9x16.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1723920/TUMI_ALPHA_BRAVO_0771_02_9x16.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1723921/TUMI_Alpha_Bravo_Lando_Navigation_Backpack_3_RGB_300_9x16.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1723922/TUMI_ALPHA_BRAVO_0822_03_9x16.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1723923/TUMI_ALPHA_BRAVO_1179_02_9x16.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1723924/TUMI_Alpha_Bravo_Gracie_Platoon_Sling_RGB_72.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1723925/Tumi_Alpha_Bravo_Son_Liaison_Tote_RGB_72.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1723926/Tumi_Alpha_Bravo_Anthony_Chest_Pack_RGB_72.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

KONTAKT: TUMI GLOBAL HQ, JILLIAN LORE: +1 646 885-8118 / jillian.lore@tumi.com; SEVERNÍ AMERIKA, JILLIAN LORE: +1 646 885-8118 / jillian.lore@tumi.com; ASIE A TICHOMOŘÍ, CHARMING HO, charming.ho@tumi.com; HONGKONG, SARAH LEE, +86 21 3368 0863 / sarah.lee@tumi.com; ČÍNA, SARAH LEE, +86 21 3368 0863 / sarah.lee@tumi.com, CANDY YANG, candy.yang@tumi.com; KOREA, HYEJIN LEE, +82 (0)2 2007 6503 / hyejin.lee@tumi.com; JAPONSKO, KIYOMI ISHII, kiyomi.ishii@tumi.com; VIETNAM, DUONG PHAM DUC PHUONG, Duy Anh Fashion And Cosmetic Joint Stock Company, +84 908 68 96 54 / phuong.duongpham@dafc.com.vn; MALAJSIE, RAJINI RAJENDRAN, Valiram Group, +603 2380 9888 / rajini.rajendran@valiram.com; SINGAPUR, LAVEENA BHANSALI, Valiram Group, laveena.bhansali@valiram.com; INDONÉSIE, RIRI SETYATI Pt. Mitra Adiperkasa, TBK: riri.setyati@map.co.id; TCHAJ-WAN, JENNY WANG, Great Alps Industry Co., LTD, +886 2 2570-0918 x300 / jennywang@lebags.com.tw; AUSTRÁLIE, NADIA YAP, Valiram Group, +612 8666 0666 / nadia.yap@valiram.com; FILIPÍNY, FRANCES DE GUZMAN, Primer Group, +632 3031234 x217 / tumi.philippines@primergrp.com; THAJSKO, VITHANEEPORN LIMTANSAKUL, vithaneeporn.limtansakul@tumi.com; INDIE, KARISHMA JAMWAL, Reliance Brands Pvt., LTD., karishma.jamwal@ril.com, AKSHATA HIRANANDANI, akshata.hiranandani@ril.com; BLÍZKÝ VÝCHOD, MARIA ELKHEYAMI, Chalhoub Group, +971 4 563 2300 / Maria.Elkheyami@chalhoub.com; EVROPA A AFRIKA, IVEL GRIGOROVA, +33 (0) 1 45 79 76 75 / ivel.grigorova@tumi.com; SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ, IVEL GRIGOROVA, +33 (0) 1 45 79 76 75 / ivel.grigorova@tumi.com; FRANCIE, MARGAUX MONTALOVA, 00 33 7 72 30 92 23 / margaux.montalva@samsonite.com; NĚMECKO, ELISABETH SPITZ-SANCHEZ, 00 49 221 92 16 41 37 / elisabeth.spitz-sanchez@samsonite.com; ŠPANĚLSKO, LUCIA DOMINGUEZ, +34 91 803 76 77 / Lucia.Dominguez@tumi.com; ITÁLIE, FLORENCE LIPPSTREU, +39 0332 275980 / florence.lippstreu@tumi.com; FINSKO/NORSKO/DÁNSKO/ŠVÉDSKO, MAGNUS NILSON, 00 46 7 09 90 80 90 / magnus.nilsson@tumi.com; PORTUGALSKO, ADRIANA DUARTE, +00 351 253 606 070 / adrianaduarte@modarte.pt; JIHOAFRICKÁ REPUBLIKA, IVEL GRIGOROVA, +33 (0) 1 45 79 76 75 / igrigorova@tumi.com; TURECKO, YEZAN ÇAPA, +90 212 692 23 00 / yezan.capa@samsonite.com; IZRAEL, ALEXANDRA WAINER, 00 972 54 669 60 70 / Tumi@roltime.co.il; RUSKO, NATALIA KOKHANOVA, +7 (495) 725 39 79 / natalia.kokhanova@samsonite.com; LATINSKÁ AMERIKA, LAURA BARRIOS, 00 52 1 55 36 69 48 64 / laura.barrios@samsonite.com; MEXIKO, LAURA BARRIOS, 00 52 1 55 36 69 48 64 / laura.barrios@samsonite.com

Klíčová slova USA-styl-trh-turistika-TUMI

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.